اخبار داغ

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر نقده:

دهن کجی مسئولان به مردم نقده قابل قبول نیست

دهن کجی مسئولان به مردم نقده قابل قبول نیست
رسول صیامی عضو شورای شهر نقده با اشاره به سفر چند مسئول کشوری و استانی به این شهر برای بررسی مناطق سیل زده، رفتار این هیئت در نقده را دهن کجی به مردم دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، رسول صیامی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر نقده می گوید در حالیکه قرار بود چند مسئول کشوری و استانی برای بازدید تخصصی از مناطق سیل زده نقده به این شهر سفر کنند اما در نهایت بدون هیچ نتیجه ای این سفر به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

او به خبرنگار سولدوز خبر گفت: “به ما گفته بودند مقاماتی از تهران و استان برای بررسی مناطق سیل زده به نقده می آیند بر همین اساس هم اعضای شورای شهر نقده خودشان را آماده کرده بودند تا درباره مشکلات پل های شهر، لایروبی و دیوار ساحلی رودخانه توضیحاتی ارائه دهند.”
عضو شورای شهر نقده تصریح کرد: آنها وقتی به محل پروژه پل ولایت رسیدند حتی از خودرو پیاده نشدند تا محل را دقیق بررسی کنند بعد از آن هم گفتند برویم به منطقه سیل زده کهل اما با تغییر مسیر ما را قال گذاشتند.

, سولدوز خبر,
,

رسول صیامی در ادامه می افزاید: با تماس تلفنی متوجه شدیم میهمانان در قالاباشی هستند و علت آن را بررسی بافت فرسوده شهری عنوان کردند در حالیکه معلوم نیست بافت های فرسوده چه ارتباطی به مناطق سیل زده دارد.

,

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر نقده با بیان اینکه میهمانان قبل از رسیدن مسئولان شهری نقده را به سمت پیرانشهر ترک کردند گفت: شورای شهر بعنوان منتخبان مردم به این قضیه اعتراض دارد و آن را دهن کجی به مردم می دانند این عمل چیزی جز ریشخند مسئولان به مردم نیست.

,

گفتنی است پیش از این هم نحوه سرکشی برخی مقامات استانی از مناطق سیل زده مورد انتقاد مردم و رسانه ها قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه