اخبار داغ

مدیر کمیته امداد سنقر اعلام کرد:

کمک هزینه 4 میلیارد ریالی خرید مسکن به مددجویان سنقری

کمک هزینه 4 میلیارد ریالی خرید مسکن به مددجویان سنقری
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی گفت: در سال ۹۵ بیش از چهار میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال اعتبار به خرید، احداث و تعمیرات مسکن برای خانوارهای مددجو سنقری تخصیص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صفدر امجدیان در گفتگو با سهیل سنقر با بیان اینکه در سال ۹۵ بیش از چهار میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال اعتبار به خرید، احداث و تعمیرات مسکن برای خانوارهای مددجو سنقری تخصیص داده شده است، گفت:تسهیلات عمرانی اعطایی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از منابع امدادی، کمک های مردمی و صدقات تامین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی با تاکید بر اینکه سال گذشته ۵۳۲ خانوار مددجوی سنقری از خدمات عمرانی این نهاد بهره مند شده اند، افزود: یک میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال از میزان اعتبارات عمرانی پرداختی به مددجویان سنقری در سال ۹۵ برای خرید و احداث هشت منزل مسکونی تخصیص داده شده است.

,

 

,

وی یادآور شد: همچنین ۲۰ منزل مسکونی خانوار سنقری ساکن در روستاهای این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریالی مقاوم و بهسازی شده اند.

,

 

,

به گفته امجدیان همچنین در سال ۹۵ نزدیک به یک میلیارد ریال اعتبار به تعمیرات کلی و جزیی منازل مسکونی در شهرستان سنقر اختصاص داده شده است؛ ۲۲۵ میلیون ریال نیز طی سال گذشته به تکمیل منازل مددجویی در حال احداث تخصیص داده شده است.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه