اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی پارسیان:

بیش از 3 تن میوه قاچاق در پارسیان کشف شد

بیش از 3 تن میوه قاچاق در پارسیان کشف شد
مدیر جهاد کشاورزی پارسیان گفت: یش از 3 تن میوه قاچاق در پارسیان کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب دلدار در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر،از کشف 3 هزار 273 کیلو گرم انواع میوه های خارجی در ورودی شرقی شهرستان خبر داد و اظهار کرد:با همکاری ایست وبازرسی لاورچهو در ورودی شرقی شهرستان پارسیان یک دستگاه ایسوزو با انواع میوه های قاچاق توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, پارسیان خبر,

وی با اشاره به اینکه میوه های مکشوفه از کشورهای مختلف جهان است، بیان داشت:سیب سبز فرانسوی، لیموترش برزیلی،پرتقال مصری، انبه هندی ،شلیل آمریکایی، رامبوتین تایلندی،گلابی آفریقایی،آواکادو کنیایی کشف شده است.

,

مدیر جهاد کشاورزی پارسیان با بیان اینکه ورود کالای قاچاق موجب به وجود آمدن اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود، تصریح کرد: حذف کالاهای قاچاق باعث جلوگیری از بیکاری و افزایش تولیدات داخلی در کشور می شود و به اقتصاد مقاومتی وشعار سال کمک شایانی می نماید.

,

دلدار افزود:میوه هایی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود زمان زیادی را برای رسیدن به دست مشتری طی می کند و واردکنندگان برای جلوگیری از فساد این میوه ها در طول مسیر از مواد نگهدارنده استفاده می کنندف که این یک خطر بزرگ است.

,

وی با بیان اینکه پدیده شوم قاچاق ضربه جبران ناپذیری را به تولیدات داخلی کشور می‌زند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد:در این بین بیشترین آسیب متوجه کشاورزان و باغداران داخلی است که همواره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مشغول کاشت و برداشت محصولات خود هستند.

,

مدیر جهاد کشاورزی پارسیان ادامه داد: پدیده شوم قاچاق ضربه جبران ناپذیری را به تولیدات داخلی کشور می‌زند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌کند که در در این بین بیشترین آسیب متوجه کشاورزان و باغداران داخلی است که همواره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مشغول کاشت و برداشت محصولات خود هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه