اخبار داغ

"خفه خون" در مسجد مالک اشتر لغو شد؛

ابوالقاسم جراره: اگر پاسخگویی به مردم نگران کننده است، وارد میدان مدیریت نشوید

ابوالقاسم جراره: اگر پاسخگویی به مردم نگران کننده است، وارد میدان مدیریت نشوید
رییس ستاد انتخابات حجت الاسلام رییسی در هرمزگان و نماینده سابق بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترس و واهمه برخی مسئولان دولتی در پاسخگویی به سوالات مردم گفت:اگر پاسخگویی به مردم اینقدر سخت و نگران کننده است، در میدان هایی که توان مدیریت ندارید، وارد نشوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ابوالقاسم جراره در مسجد مالک اشتر در جمع نمازگزارانی که قرار بود بیینده مستند خفه خون باشند، اظهار داشت: ما فرزندان این انقلاب ایم اما کسانی که پای انقلاب ماندند و جانفشانی کردند برای این حفظ انقلاب جان‌ها و خون‌های زیادی داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, جراره, بیینده, خفه, , خون, جانفشانی, انقلاب, جان‌ها, خون‌ها,

وی ادامه داد: خون‌های جوانان ما در انقلاب همه برای این ریخته شد که مردم امروز بتوانند آزادانه حرف بزنند و نظامی که برپایه عدالت تعریف شده است، قرار بود در این کشور اسلام و ارزش‌های اسلامی را حاکم کند تا ارزش‌های دینی دچار خدشه نشود، بنا بود ثروت‌ها بین مردم به طور مساوی تقسیم شود.

, خون‌های, برپایه, تعریف, , شده, ارزش‌های, ارزش‌های, ثروت‌ها, به, , طور,

نماینده سابق حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان این جمله که بنا ابن بود که اگر شرکتی واگذار می‌شود یا  فرصتی فراهم می‌شود برای مردم باشدادامه داد: چرا یک عده تاب و تحمل واقعیت‌ها را ندارند، بنده اگر در جایگاهی قرار گرفتم وظیفه دارم پاسخگوی مردم باشم چرا برخی از پاسخگویی به مردم می‌ترسند، از چه می‌ترسید از چه دلهره دارید مگر قرار است چه اتفاقی بیفتد، زمانی باید ترسید که اشکالی در کار باشد یا در جایی رفتارغلطی اتفاق افتاده است.

, با, , بیان, می‌شود, می‌شود, باشدادامه, , یک, واقعیت‌ها, وظیفه, , دارم, می‌ترسند, می‌ترسید, در, , جایی, رفتارغلطی,

جراره خطاب به مسئولان دولتی بیان داشت: اگر پاسخگویی به مردم اینقدر سخت و نگران کننده است، در میدان‌هایی که توان مدیریت ندارید وارد نشوید؛ مردم نگران‌اند، مردم انقلاب کرده‌اند که شاهد اتفاقات خوب در این کشور را باشند، مردم در آینده‌ای نزدیک انتخاب خودشان را نشان خواهند داد.

, جراره, اینقدر, نگران, , کننده, میدان‌هایی, نگران‌اند, کرده‌اند, آینده‌ای,

وی اضافه کرد: یک مستندی ساخته شده، اعتراض‌هایی شده، از بنده اعتراض کردند، ما نگرانیم، ما می گوییم چرا صنعت چهارهزار میلیاردی تومانی با ۴۱۱ هزار میلیارد تومان خارج از اصول واگذاری به افراد خاص واگذار شده است؟

, یک, ساخته, , شده, اعتراض‌هایی, می, , گوییم, چهارهزار, ۴۱۱, هزار, , میلیارد, واگذار, , شده,

رییس ستاد انتخابات حجت الاسلام رییسی با طرح این سؤال که چرا این صنعت به مردم این استان داده نشده مگر این صنعت مربوط به مردم این استان نبود؟ گفت: با همه حرف زدیم با وزیر حرف زدیم پاسخ درستی و منطقی داده نشد. ما از این نگرانیم درحالی که این رفتارها پایه اعتماد مردم را متزلزل می‌کند.

, حجت, , الاسلام, سؤال, درحالی, , که, می‌کند,

جراره با اشاره به اینکه واگذاری آلومینیوم از اول اشکال قانونی داشت درحالی که ۶۰ درصد آلومینیوم این کشور دراین صنعت این استان تولید می‌شود، اظهار کرد: ما با اصل واگذاری مخالفیم صنعت انحصاری را نمی‌توان واگذار کرد؛ مردم این استان از واگذاری آلومینیوم ناراحت‌اند، از تصمیم گیری‌های کشوری در حوزه تقسیمات استانی ناراحت‌اند، از سواستفاده ها در این استان ناراحت‌اند، از دستگاه‌هایی که وظیفه هماهنگی و نظارت دارند ناراحت‌اند.

, جراره, اول, درحالی, , که, ۶۰, دراین, می‌شود, را, , نمی‌توان, آلومینیوم, ناراحت‌اند, تصمیم, , گیری‌های, ناراحت‌اند, سواستفاده, ها, ناراحت‌اند, دستگاه‌هایی, ناراحت‌اند,

وی خاطرنشان کرد: مردم داد و فریادشان را در پای صندوق‌های رأی مشخص و این نگرانی‌ها را در انتخابات این دوره اصلاح خواهند کرد.

, داد, , و, , فریادشان, صندوق‌های, رأی, نگرانی‌ها,

یادآور می‌شود، مستند “خفه خون” روایتی از فساد مالی در واگذاری آلومینیوم المهدی بندرعباس که قرار بود چهارشنبه در تالار شهید آوینی بندرعباس رونمایی شود برای دومین بار بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مالک اشتر بندرعباس به رغم تلاش بسیار باز هم پخش نشد و مردم از دیدن این مستند محروم شدند.

, می‌شود, خفه, , خون, آلومینیوم, آوینی, به, , رغم, باز, , هم,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه