اخبار داغ

به‌مناسبت روز اورژانس صورت گرفت ؛

افتتاح مرکز اورژانس در مجموعه ورزشی شهدای قاسم‌آباد

افتتاح مرکز اورژانس در مجموعه ورزشی شهدای قاسم‌آباد
مرکز اورژانس 339 قاسم‌آباد با حضور مسئول پایگاه‌های اورژانس تهران و مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه ورزشی شهدای قاسم‌آباد از توابع بخش کهریزک شهرستان ری افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز، مرکز اورژانس 339 قاسم‌آباد با حضور مسئول پایگاه‌های اورژانس تهران ، حسین توکلی بخشدار کهریزک ، رامین عربی شهردار کهریزک و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان تهران و شهرستان ری در مجموعه ورزشی شهدای قاسم‌آباد از توابع بخش کهریزک شهرستان ری افتتاح شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز,

رامین عربی ، شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: به‌منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان و کاهش عوارض حوادث جاده‌ای پیرامون شهر کهریزک، شهرداری فضای مناسبی را برای استقرار مرکز اورژانس جانمایی و پس از تجهیز در اختیار واحد مربوطه قرار داد .

,

وی گفت: شهر کهریزک به‌دلیل هم‌جواری با جاده‌های برون شهری و مراکز صنعتی همواره در معرض آسیب و وقوع حوادث پیش بینی نشده قرار دارد از این‌رو استقرار پایگاه اورژانس و حضور به‌موقع نیروهای امدادرسان به محل حادثه می‌تواند بخش قابل توجهی از عوارض ناشی از این حوادث را کاهش دهد.

,

 

,

افزایش سرانه فضای درمانی در کهریزک

, افزایش سرانه فضای درمانی در کهریزک, افزایش سرانه فضای درمانی در کهریزک,

رحمان آذرخرداد، نایب رییس شورای شهر کهریزک نیز طی سخنانی در این مراسم از افزایش سرانه فضاهای درمانی شهر در دوره چهارم شورا خبر داد و گفت: خوشبختانه با حمایت شهردار و رایزنی و پیگیری اعضای شورای شهر کهریزک، درمانگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام به بهره‌برداری رسید و اکنون ساخت بیمارستان شهر کهریزک نیز در دستور کار قرار گرفته است.

,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز ، مرکز اورژانس به‌مناسبت روز اورژانس در بخش کهریزک به بهره‌برداری رسید.

, پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه