اخبار داغ

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی پارسیان:

چرخ صنعت کشور مدیون تلاش کارگران است

چرخ صنعت کشور مدیون تلاش کارگران است
رئیس اداره تعاون، کار و فاه اجتماعی پارسیان کارگران را بازوان توانمند جامعه دانست و گفت: چرخ صنعت کشور به همت کارگران می چرخد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ به نقل از پارسیان خبر؛ادریس دهدار در دومین روز از هفته کارگر،در دیدار های جداگانه با امام جمعه و فرماندار شهرستان اظهار کرد:کارگران با تلاش‌های مستمر و خالصانه خود الگویی بی‌نظیر در جامعه ارائه و با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری موجبات استقلال اقتصادی کشور را فراهم کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, پارسیان خبر, پارسیان خبر, پارسیان خبر,

دهدار یکی از مولفه های رشد و توسعه در هر جامعه ای را توجه به منابع انسانی و نیروهای ماهر و متخصص دانست و کارگران را بازوان توانمند جامعه قلمداد نمود.

,

رئیس اداره تعاون وکار پارسیان با بیان نقش و جایگاه ویژه کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: کارگران جهادگران عرصه اقتصاد کشور هستند و هفته کارگر  فرصت مناسبی برای تجلیل از نقش موثر کارگران در سازندگی و آبادانی کشور است.

, با بیان نقش و جایگاه ویژه کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: کارگران جهادگران عرصه اقتصاد کشور هستند و هفته کارگر  فرصت مناسبی برای تجلیل از نقش موثر کارگران در سازندگی و آبادانی کشور است.,

وی افزود:نامگذاری ۵ تا ١١ اردیبهشت ماه به نام هفته کار و کارگر در واقع نشانگر اهمیت و توجهی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کارگران در عرصه کار و تولید داشته چرا که کارگران همواره در تمامی عرصه ها حضوری مهم و تاثیر گذار داشته اند.

,

دهدار تصریح کرد:چرخ صنعت کشور به همت والای کارگران می چرخد و با تولیدات خود افتخارات بزرگی را برای کشور می آفرینند و کشور را از وابستگی به بیگانگان رها می کنند که باید به تلاش خستگی ناپذیر این زحمتکشان عرصه کار و تلاش افتخار نماییم.

,

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان نیز اظهار کرد:در روایات اسلامی ما منزلت کارگر به اندازه منزلت مجاهد فی سبیل الله و پاداش و اجر کارگر به اندازه اجر و پاداش در راه خداست.

,

امام جمعه پارسیان عنوان کرد: به یمن وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز ایران اسلامی در جایگاهی قرار دارد که برای تأمین نیروی انسانی با اتکا به جوانان غیور و برومند خویش به هیچ نیروی کار خارجی در هیچ زمینه ای احتیاج نداردو چرخه تولید و اقتصاد با بازوان توانمند جوانان و کارگران ایرانی می چرخد.

,

رادمهر فرماندار پارسیان نیز با تبریک هفته کارو کارگر اظهار کرد:توجه به مقوله تشکلات کارگری در شرکت ها از ضروریات جامعه کارگری است و همه شرکت ها باید دارای نماینده کارگران باشند.

,

وی یکی از دغدغه های مهم جامعه کارگری را بحث های مربوط به پرداخت مطالبات کارگران عنوان کرد و افزود: همه شرکت ها و کارفرمایان می بایست حقوق و مطالبات کارگران را به موقع پرداخت کنند این درحالی است که کارگران نیز باید در این زمینه مطالبه گر باشند و در صورت بروز مشکل آن را با اداره کار و فرمانداری در میان گذاشته تا در اسرع و قت رسیدگی شود.

,

فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: پارسیان در مسیر توسعه قرار گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد رونق بخش صنعت در شهرستان خواهیم بود.

,

وی راه اندازی صنایع انرژی بر را نوید خوبی جهت اشتغال جوانان دانست و اعلام داشت جوانان شهرستان در اولویت جذب در صنایع انرژی بر قرار خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه