اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر مطرح کرد:

مساعدت160میلیون تومانی380 خَیِّر کوثری به ایتام ومحسنین در سال95

مساعدت160میلیون تومانی380 خَیِّر کوثری به ایتام ومحسنین در سال95
مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان کوثر گفت: در سال 95 حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از 160 میلیون تومان به ایتام تحت تکفل خود مساعدت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، سید غلامرضا مظلومی با بیان این مطلب اظهار کرد: مساعدت حامیان به فرزندان معنوی خویش در سال گذشته بیش از 160 میلیون تومان می باشد که نسبت به سال های قبل افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی اظهار داشت: تعداد 380 حامی، بصورت نقدی و جنسی از 140 نفر یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته‌ی امداد شهرستان کوثر حمایت می کنند.

,

مظلومی با اشاره به مهمترین اقدامات حامیان برای دستگیری از ایتام تحت تکفل خود خاطر نشان کرد: از شاخص ترین این مساعدتها کمک تکمیل جهیزیه توسط حامیان محترم می باشد.

,

مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان کوثر در ادامه‌ی سخنان خود با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین برای ایتام تحت حمایت بیان داشت: طرح اکرام سفره‌ی با برکتی است که با تأسی از سیره‌ی علوی گشوده شده و توانسته است تا حد زیادی، از مشکلات مادی و معنوی ایتام نیازمند بکاهد و حال این طرح در حال اجرا می باشد که نیاز است همه خیرین و حامیان به یاری مستضعفان و مددجویان بشتابند.

,

وی با اشاره به اینکه عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در متسبت های متعدد برای اکرام ایتام و محسنین است، تصریح کرد: اجرای این طرح از سالها پیش آغاز شده و هم اکنون با یاری خیرین و حامیان ایتام و محسنین همه ساله شاهد رشد و پویایی این طرح در سطح شهرستان کوثر هستیم.

,

لازم به ذکر است که در این ایام طرح محسنین، طرح شفا، کوثر، مفتاح‌الجنة و اطعام و ... نیازمندان اجرایی خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه