اخبار داغ

بازار داغ خرید و فروش «وعده» های انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی

بازار داغ خرید و فروش «وعده» های انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی
صراحتاً باید عنوان کرد که وعده های انتخاباتی این روزها جزء ویژه برنامه های کاندیداها در آستانه انتخابات بوده و یکی از ترفند های جلب اعتماد مردمی نیز محسوب می شود؛ حال چه این وعده ها در زمان مشخص عملیاتی شوند یا صرفاً برای کسب آرا پی ریزی شده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، این روزها بازار خرید و فروش«وعده» های انتخاباتی در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر گیوی داغ تر شده و با وجود اینکه هنوز زمان قانونی تبلیغات آغاز نشده است، از گوشه و کنار فضای مجازی «پیگیری ها»، «ارائه برنامه ها»، «وعده ها» و دیگر می توانم ها از سوی برخی از کاندیداها شنیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

با این شرایط و بنا به تجربیات دوره های گذشته، صراحتاً باید عنوان کرد که وعده های انتخاباتی این روزها جزء ویژه برنامه های کاندیداها در آستانه انتخابات بوده و یکی از ترفند های جلب اعتماد مردمی نیز محسوب می شود؛ حال چه این وعده ها در زمان مشخص عملیاتی شوند یا صرفاً برای کسب آرا پی ریزی شده باشد.

,

عدم اگاهی بخشی کافی به مردم در خصوص وظایف شوراهای شهر و اهداف اصلی این پارلمان کوچک شهری در بین اجتماع عاملی بسیار مهم در این آشفته بازار خرید و فروش وعده هاست؛ چرا که به هیچ عنوان نمی توان اقدامی فراتر از وظیفه یک شورا در هر برهه از زمان انجام داد از سویی انجام اعمال روزانه شوراهای اسلامی نیز جزء وظیفه ذاتی آنها محسوب می شود؛ فلذا اگر وعده ها صرافاً برای کسب آراء مردمی می باشد این اقدام آنها یک حرکتی عوام فریبانه بوده و قطعاً نتیجه بلعکس برای کاندیدای مربوطه خواهد داشت.

,

انتخابات شورای شهر فرصتی است تا بتوان برآوردی واقعی و ملموس از وضعیت مدیریتی شهر، موضوعیت پدیده های شهری، مبلمان شهری، سیاست های شهری و ... پیرامون بافت اجتماعی شهر بدست آورد و با پی ریزی برنامه ها و مولفه های مشخص و همچنین با بررسی و شناسایی نواقص حوزه مدیریت شهری، شهری توسعه یافته توام با مدیریت کارآمدی را تجربه کرد.

,

اما ظاهراً نواقصی به عنوان یک تهدید در حوزه مدیریت شهری جلب توجه می کند که تمایلات طایفه ای، فامیلی در هم آمیخته با وعده های عجیب و غیر قابل اجرا از جمله این تهدیدهاست که برخلاف ظاهر پرطرفدار و یکه تازی در کارزار انتخاباتی، کاندیدای شورای اسلامی را از لحاظ فکری و روحی و روانی تحت تاثیر قرار می دهد و توانایی استقلال با اتکا به اصل اهداف شوراها را از وی سلب می کند تا باری دیگر ایده ها و خلاقیت های نوظهور در سطح شهر دوباره مدفون شوند و شهر همچنان بی تدبیر مدیریت شود.

,

امید است که کاندیداهای شورای اسلامی شهر گیوی از صفات و القاب مذکور به جد پرهیز کنند و مدیریت شهری گیوی را با نیک اندیشی، ایده اقتصادی، نوآوری و آماده سازی ظرفیت ها و زیرساخت های لازم به کارآمد ترین شکل محقق کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه