اخبار داغ

برداشت گندم از مزارع منوجان آغاز شد+تصاویر

برداشت گندم از مزارع منوجان آغاز شد+تصاویر
برداشت خوشه های طلایی گندم از یک هزار و ۴۸۰ هکتار مزارع شهرستان منوجان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان همزمان با اردیبهشت ماه ،برداشت خوشه های طلایی گندم از مزارع شهرستان منوجان آغاز شد و کشاورزان با دستگاه کمباین عملیات برداشت گندم را انجام می‎دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان ,

جعفر ماندگاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان منوجان در حاشیه افتتاح جایگاه و مرکز خرید گندم در این شهرستان اظهار داشت: جایگاه مرکز خرید گندم ۵ هزار متر مربع مساحت دارد که ۲ هزار متر مربع آن اکنون به بهره‌برداری رسید و ظرفیت ذخیره پنج تن گندم را دارد.

,

وی با اشاره به اهداف احداث جایگاه مرکز خرید گندم در شهرستان منوجان افزود: در گذشته مرکز خرید گندم در شهرستان وجود نداشت و کشاورزان باید برای فروش محصولات گندمی خود به هرمزگان مراجعه می‌کردند.

,

ماندگاری هدف از احداث جایگاه مرکز خرید گندم عنوان کرد: در این راستا جایگاه مرکز خرید گندم در شهرستان منوجان احداث و برای نخستین بار گندم کشاورزان را در مرکز شهرستان خریداری می‌کند که در مسافت و هزینه‌های فروشندگان صرفه‌جویی شود.

,

وی بیان داشت: در شهرستان منوجان یک هزار و ۴۸۰ هکتار سطح زیر کشت گندم وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۴ هزار تن گندم برداشت شود.

,

ماندگاری با اشاره به قیمت خرید گندم ابراز داشت: خرید گندم بر اساس مصوبه سال ۹۶ هر کیلو یک هزار و ۳۰۰ تومان به صورت تضمینی توسط تعاون روستایی صورت می‌گیرد.

,

وی تصریح کرد: این مرکز خرید برای اولین بار در منوجان دایر شده و همه روزه آمادگی خرید گندم از کشاورزان را دارد.

,

تصاویر زیر  مربوط به برداشت گندم از مزارع روستای قدیرپورمنوجان است.

,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه