اخبار داغ

در نشست خبری شهردار بهار اعلام شد:

برای اولین بار، برنامه راهبردی شهر بهار تدوین خواهد شد

برای اولین بار، برنامه راهبردی شهر بهار تدوین خواهد شد
اولین نشست خبری شهردار بهار در سالن جلسات شهرداری در سال جدید با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بهارانه، شهردار بهار در این نشست خبری به بیان برنامه های پیش روی شهرداری بهار در سال جدید پرداخت و گفت: بر اساس اولویت های لازم در شورا و شهرداری موارد عمرانی همچون اصلاح معابر، آسفالت ریزی، زیباسازی ، جدول گذاری، تزئینات شهری ، توسعه فضای سبز، توسعه پارک ها و پارک بانوان جزء اولویت های شهرداری بهار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

حسن رمضانی بودجه پیش بینی شده شهرداری در سال 96 را 10 و نیم میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: بودجه سال 95 ، مبلغ 9 و نیم میلیارد تومان بود که در انتهای سال با کسری 35 درصدی مواجه بودیم ؛ اما با تخفیفات ارائه شده به مردم این مبلغ به ده میلیارد و 600 میلیون تومان افزایش یافت.

,

رمضانی اظهار داشت: مهمترین طرح های امسال در شهرداری پروژه مطالعاتی طرح تفصیلی و طرح مطالعاتی راهبردی است و در این زمینه با پیمانکار وارد مذاکره شده ایم تا این طرح را به انجام برسانند.

,

رمضانی لکه گیری ، جدول گذاری، زیرسازی معابر ، پیاده روسازی به میزان 2000 متر مربع، دیون عمرانی، کمربندی، تکمیل انشعابات 48 واحدی پلیس راه را از دیگر اولویت های شهرداری خواند.

,

وی در مورد جزیره شادی گفت: این طرح دارای دو ایراد از لحاظ نقشه و حقوقی بود که خوشبختانه این ایرادات در حال برطرف شدن است و ما امیدواریم که به زودی این مجموعه کار خود را از سر بگیرد.

,

رمضانی گفت: پیرو سیاست های کشوری، جذب توریست یکی از سیاست های استان است و بهار نیز با توجه به اینکه در مسیر مواصلاتی استان های غرب کشور و غار علیصدر و لالجین قرار دارد، دارای بهترین پتانسیل به لحاظ جذب توریست و گردشگر است که باید برای آن برنامه مشخصی مدون شود.

,

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بستر مناسب برای روی آوردن مردم به شغلی به غیر از کشاورزی، 200 واحد تجاری را وارد بازار کرده ایم که این خود باعث می شود 200 خانواده خارج از چرخه کشاورزی به ارتزاق بپردازند که این امر با دو رویکرد ایجاد اشتغال و کمک به رونق صنایع دستی عملی خواهد شد.

,

رمضانی به ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در مجموعه 48 واحدی واقع در ورودی شهر اشاره کرد وگفت: این مجموعه برای کمک به رونق صنایع دستی ایجاد شده و با قیمتی مناسب در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت.

,

وی همچنین به ایجاد پارک بانوان اشاره کرد و گفت: همکاران ما در شورای شهر از سال 93 پیگیر پارک بانوان بودند که به دلایلی محل آن تغییر کرد و امسال محلی در شهرک فرهنگیان برای این امر در نظر گرفته شده و امسال کار کلنگ زنی آن انجام خواهد شد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه