اخبار داغ

آخرین جزییات از حادثه تروریستی میرجاوه

استفاده تروریستی ها از پوشش جنگلی منطقه/فرماندارمیرجاوه: دولت پاکستان باید جوابگوی این حادثه باشد

استفاده تروریستی ها از پوشش جنگلی منطقه/فرماندارمیرجاوه: دولت پاکستان باید جوابگوی این حادثه باشد
9 تن از نیرو های هنگ مرزی میرجاوه در درگیری با تروریست های جیش الظلم در مرز پاکستان به شهادت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار میرجاوه در تشریح این خبر به خبرنگار لادیز، اظهار کرد:در درگیری نیروهای مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه با تروریست ها در نقطه صفر مرزی، 9 تن از نیروهای هنگ مرزی شهید و 2 نفر مجروح شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

محمد میهنی افزود: نیروهای مرزبانی هنگام گشت زنی در محدوده مرز ایران و پاکستان و در منطقه ای با پوشش جنگلی با تروریست ها درگیر شدند که در این درگیری 9 نفر از نیروهای مرزبانی شهید و 2 نفر مجروح شدند که 3 نفر از این شهدا از پرسنل کادر و 6 نفر نیروهای وظیفه هستند.

,

فرماندار میرجاوه با اشاره به استفاده تروریست ها از پوشش جنگلی منطقه، خاطرنشان کرد: تروریست ها با توجه به ایام انتخابات قصد خودنمایی، ضربه زدن به کشور و خوش خدمتی به اربابان فرامنطقه ای خویش را داشتند و در نقطه صفر مرزی و از داخل خاک پاکستان دست به این اقدام زدند که دولت پاکستان باید جوابگوی این حادثه باشد و این موضوع از طریق وزارت خارجه و ملاقات با مقامات مرزی پاکستان پیگیری می شود.

,

دیروز تعدادی از ماموران هنگ مرزی میرجاوه در درگیری با تروریست های مسلح در مرز پاکستان به شهادت رسیدند.

,

روابط عمومی دادستانی کل کشور نیز به نقل از دادستان زهدان نوشت: حدود ساعت 20 چهارشنبه شب، در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل 99 و 100 یازده نفر از ماموران مرزبانی متشکل از 3 نفر از ماموران کادری و 8 نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفته اند.

,

حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.

دادستان زاهدان  افزود: محل وقوع این جنایت، منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است و متجاوزان گروهک جیش العدل پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.

,
,
,

شهرستان میرجاوه در 75 کیلومتری جنوب شرقی زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه