اخبار داغ

رئیس شورای مرکزی نهاد خدمت خبر داد:

شنبه آینده لیست نهایی 22 نفره کاندیداهای شورای شهر اعلام می شود

شنبه آینده لیست نهایی 22 نفره کاندیداهای شورای شهر اعلام می شود
رئیس شورای مرکزی نهاد خدمت گفت: شنبه هفته آینده لیست نهایی 22 نفره کاندیداهای شورای شهر در همایش نهایی اعلام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛حجت الاسلام گرجی در دومین نشست خبری شورای مرکزی نهاد خدمت به بیان خلاصه ای از اقدامات این نهاد پرداخت و اظهار کرد: در مدت فعالیت این نهاد حدود صد نفر از کاندیداهای شورای شهر سوابق و برنامه های خود را به دبیرخانه نهاد خدمت ارسال کرده اند و سوابق این افراد برای گرفتن مصاحبه مدنظر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی با بیان اینکه در این مصاحبه ها 8 معیار اصلی برای ارزیابی کاندیداهای شورای شهر مدنظر قرار گرفت افزود: این معیارها شامل تقوی، تعهد و انقلابی بودن، داشتن تخصص لازم در خصوص امور شورای شهر و همچنین روحیه کار تیمی داشتن است.

,

رئیس شورای نهاد خدمت با اشاره به اینکه کار شورای شهر نیاز به هم افزایی بالایی دارد ادامه داد: متاسفانه یکی از عوامل مهم در سنوات گذشته که شورای شهر را رنج می داد نداشتن روحیه جمع گرایی و کار تیمی بود در صورتی که به اعتقاد ما فعالیت اعضای شورای شهر نباید فقط به کار فردی معطوف شود.

,

گرجی به معیارهای دیگر شورای نهاد خدمت در گزینش کاندیداهای دوره پنجم شورای شهر اشاره کرد و گفت: داشتن تجربه کار موفق و مرتبت بودن رسالت این افراد با کار شورای شهر یکی دیگر از شرایط گزینش کاندیداهاست چراکه نباید کار شورا در معرض آزمون و خطا قرار گیرد.

,

وی در خصوص چگونگی روال مصاحبه گرفتن از کاندیداها خاطرنشان کرد: با معیا های مورد نظر نهاد خدمت در ساعت تعیین شده از کاندیداها برای گرفتن مصاحبه دعوت شد که در این مصاحبه ها علاوه بر  حضور 3 نفر از اعضای شورای مرکزی یک کارشناس خبره نیز به این دلیل که احتمال خطا کم باشد برنامه ها را مورد ارزیابی قرار داده است.

,

گرجی اضافه کرد: پس از مصاحبه ها نهاد خدمت هم اکنون در حال جمع بندی امتیازات کاندیداهاست که متناسب با امکانات موجود ارزیابی افراد را انجام می دهد.

,

رئیس شورای نهاد خدمت با اشاره به اینکه پس از کار مصاحبه با بیش از 6 ساعت کار در حال جمع بندی و پیگیری کار کاندیداها هستیم یادآور شد: شنبه هفته آینده در همایش نهایی لیست 22 نفره کاندیداها اعلام و با رای گیری کتبی در روز انتخابات به 11 نفر از این تعداد رای داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه