اخبار داغ

رییس مرکز بهداشت پلدشت خبر داد:

اجرای طرح خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی در پلدشت

اجرای طرح خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی در پلدشت
رییس مرکز بهداشت پلدشت گفت: وزارت بهداشت و درمان برای کنترل و پیشگیری از سکته های قلبی و مغزی، طرح خطر سنجی را در اولویت برنامه خود قرار داده است و همه افراد بالای ۳۰ سال می بایست آن را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،محسن جلیل زاده در جریان گفتگو با خبرنگاران گفت: وزارت بهداشت و درمان برای کنترل و پیشگیری از سکته های قلبی و مغزی، طرح خطر سنجی را در اولویت برنامه خود قرار داده است و همه افراد بالای ۳۰ سال می بایست آن را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

وی تصریح کرد: بر اساس این خطر سنجی مشخص می شود  که فرد در ۱۰ سال آینده به چه میزان ممکن است دچار سکته قلبی و مغزی شود.

,

رییس مرکز بهداشت پلدشت افزود: بر اساس آزمایشات صورت گرفته اقدامات لازم برای کاهش بروز سکته قلبی و مغزی در فرد با ارائه آموزش های لازم مبنی بر تغییر سبک زندگی و در صورت لزوم درمان انجام می گیرد.

,

جلیل زاده گفت: این طرح در مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان و خانه های بهداشت روستایی که به شبکه اینترنت متصل هستند بصورت رایگان در حال اجراست و شهروندان عزیز می توانند با در دست داشتن کارت ملی  یا ارائه شماره ملی خود به این مراکز مراجعه و آزمایشات لازم را انجام دهند.

,

رییس مرکز بهداشت پلدشت افزود: در آینده طرح تشخیص و کنترل سه نوع بیماری سرطان شایع( روده، پستان و دهانه رحم) در شهرستان اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه