اخبار داغ

اقدام شایسته یک پزشک برای جوان ۳۱ ساله

اقدام شایسته یک پزشک برای جوان ۳۱ ساله
جوانی ۳۱ در چرام پس از چندین سال از عملش توانایی پرداخت هزینه جراحی خروج پلاتین از کمرش را ندارد و پزشکی با اقدامی خیرخواهانه ای وی را عمل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  چرام حمید جوان چرامی متولد1365از خانواده ای با درآمد اندک که پس از 13سال عمل و جای گذاشتن قطعات فلزی در کمرش هنوز از نبود هزینه برای خروج این قطعات پس از عملش رنج می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

ماجرای حمید از آن جا شروع می شود که در سال 1383به علت ریزش اتاقی بر کمرش در حین تخریب خانه قدیمی موجب صدمه شده و نیازمند عمل کمر می شود.

,

وی که بر اثر آسیب دیدگی شدید ستون فقرات رنج می برد که توسط خیری هزینه عمل پرداخت می شود تا زنده بماند.

,

با توجه به تشخیص پزشکان فلز پلاتین در ستون فقرات  جایگزاری شده  و بعد از گذشت ۱۳سال بر اثر عود کمر و درد شدید نیاز به خروج پلاتین از کمرش می شود.

,

وی برای خروج این فلز از کمر خود به مراجعه پزشکان استان می پردازد که به علت نداشتن هزینه عمل دست خالی بر می گردد.

,

شاید اگر این اتفاق برای یکی از فرزندان خودمان پیش می آمد،خود را به آب وآتش می زدیم ولی برخی ها همچون حمید به علت ناتوانی در فراهم کردن هزینه چنین عملی از درد فلز پلاتین رنج می برد و این درد تا اندازه ای است که این فلز از کمر وی بیرون زده است.

,

ولی ماجرا به اینجا ختم نمی شود و دکتر عاشقی از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اقدامی شایسته و خیرخواهانه این فرد نیازمند را عمل می کند که کار این دکتر بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

,

انشالله که کلیه افراد همچون این دکتر عزیز به کارهای خیر و نیک روی آورده و اقدام های شایسته را یه نحو احسن انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه