اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

برداشتن مخارج خیرات اموات در اسدآباد یک معروف است/سپاه پیشگام برای ترویج این معروف

برداشتن مخارج خیرات اموات در اسدآباد یک معروف است/سپاه پیشگام برای ترویج این معروف
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد برداشتن مخارج از خیرات اموات را یک معروف دانست و گفت: این امر با استقبال خوبی از سوی مردم انقلابی اسدآباد همراه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال؛ با اشاره به فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ این فریضه مهم یکی از اقدامات مناسبی که در شهرستان اسدآباد در حال اجراست، برداشتن مخارج از خیرات اموات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , آوای سیدجمال,

وی با بیان اینکه این برنامه فرهنگی به همت نیروهای انقلابی و سپاه در حال انجام است، گفت: دادن خیرات برای اموات با تجمل‌گرایی و هزینه‌های هنگفتی در شهرستان همراه است که توانسته‌ایم با همکاری نیروهای انقلابی و معتمدین شهرستان، این مخارج را از دوش خانواده‌های بازمانده اموات برداریم.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه در هیچ جای اسلام خیرات هزینه‌ها بالا برای اموات اشاره نشده است، گفت: تاکنون برداشتن امر خیرات در مراسمات اموات در 20 روستا و در چند محله شهر اسدآباد انجام شده است.

,

وی یادآور شد: رواج امربه‌معروف و نهی از منکر را یکی از دغدغه‌های مردم انقلابی است که با برگزاری جلسات گوناگون قدم‌های خوبی برای رواج این امر برداشته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه