اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی :

اظهارات مشاور رسانه رئیس جمهور نشان دهنده مکنونات قلبی او است /سخنان حسام الدین آشنا هم سنخ با سخنان رئیس جمهور است

اظهارات مشاور رسانه رئیس جمهور نشان دهنده مکنونات قلبی او است /سخنان حسام الدین آشنا هم سنخ با سخنان رئیس جمهور است
کارشناس مسائل سیاسی گفت : اظهارات مشاور رسانه رئیس جمهور نشان دهنده مکنونات قلبی او است و این جملات به طور ناخواسته مکنونات قلبی او را آشکار کرده است و تاسف بیشتر آن است که او به عنوان نزدیکترین فرد به رئیس جمهور چنین جملاتی را ادا کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار “ شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ” در واکنش به سخنان توهین آمیز حسام الدین آشنا نسبت به کاندیدای ریاست جمهوری سال ۹۶۶ اظهار داشت : تبلیغات انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری آغاز شده است و مردم با توجه به فهم و شعور بالای خود در حال دنبال کردن تبلیغات انتخاباتی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

نامزدهای انتخاباتی باید در تبلیغات خود ضوابط اخلاقی را رعایت کنند 

, نامزدهای انتخاباتی باید در تبلیغات خود ضوابط اخلاقی را رعایت کنند ,

 

,

وی گفت : طبیعتاً با توجه به فهم و شعور ایرانی ها و آگاهی سیاسی بالایی که در ایران وجود دارد ؛ مردم انتظار دارند که نامزدهای ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی, موازین و ضوابط موجود در این زمینه, بخصوص ضوابط اخلاقی را که نشان دهنده شخصیت نامزدها و اطرافیان آن ها و همچنین نشانگر میزان تعهد آن ها به قانون است, رعایت کنند .

,


قنادباشی با بیان این که مردم در جمهوری اسلامی از لحاظ سطح آگاهی و شعور سیاسی در مرتبه بسیار بالاتر از مردم سایرکشورها قرار دارند؛ خاطر نشان کرد: در دنیا هیچ کشوری را نمی توان یافت که هر یک سال و چندماه شاهد برگزاری یک انتخابات سراسری باشند, امری که سبب شده است تا با گذشت ۳۸ سال از انقلاب, حدود ۳۸ انتخابات در ایران برگزار شود پیداست که این مسئله تجارب بسیار زیادی را برای مردم ما در بر داشته است و انتظارات و توقعات مردم را در تبلیغات انتخاباتی و شیوه هایی که نامزدها برای مبارزات انتخاباتی در پیش می گیرند, بالا برده است.

,
,


این کارشناس سیاسی در ادامه توضیح داد : در شرایط کنونی هر حرکتی که کاندیدا ها و اطرافیان آن ها از خود نشان دهند و هر واکنش و سخنی از آن ها, طبیعتا زیر ذره بین توجه مردم قرار می گیرد, زیرا مردم با تجارب تلخی که از بی اخلاقی های گذشته دارند, از بکارگیری کلمات و عباراتی که به نوعی متناسب با شئون اخلاقی و سطح بالای شعور آنان نباشد, متنفرند و به ویژه نسبت به هر نوع اهانت به کاندیداهای رقیب, ابراز انزجار می کنند.

,
,


وی تصریح کرد : بنابراین طبیعی است وقتی در این فضا, مردم می شنوند که مشاور رئیس جمهوری که بسیار به رئیس جمهور نزدیک است و درخطوط فکری با او تعامل دارد و از کسانی است که در جلسات زیادی با رئیس جمهور همراه است, با بدترین کلمات ( واژه سگ) از کاندیداهای دیگر یاد می کند و بطور مستقیم و غیر مستقیم به آن ها اهانت می کند ؛ طبیعتا منزجر شده و احساساتشان جریحه دار می شود . روشن است که در این امر نیز باید به مردم حق داد که تحمل تکرار این گونه توهین ها و بی اخلاقی ها را نداشته باشند.

,
,

 

,

اظهارات مشاور رسانه رئیس جمهور نشان دهنده مکنونات قلبی او است

, اظهارات مشاور رسانه رئیس جمهور نشان دهنده مکنونات قلبی او است,

 

,

قنادباشی عنوان کرد : متاسفانه اظهارات مشاور رسانه رئیس جمهور نشان دهنده مکنونات قلبی او است و این جملات به طور ناخواسته مکنونات قلبی او را آشکار کرده است و تاسف بیشتر آن است که او به عنوان نزدیکترین فرد به رئیس جمهور چنین جملاتی را ادا کرده است .

,

 

,

سخنان حسام الدین آشنا هم سنخ با سخنان رئیس جمهور است 

, سخنان حسام الدین آشنا هم سنخ با سخنان رئیس جمهور است ,

 

,

وی با اشاره به جملات روحانی در انتقاد از مخالفان خود یادآور شد : متاسفانه شخص روحانی خود نیز در مدت ۴ سال ریاست جمهوری اش کلمات وعبارات زشت و توهین آمیزی را همچون بی سواد، انقلابی نما، بی شناسنامه، بروید به جهنم و جملاتی دیگر را درباره منتقدان خود بکار برده است و اکنون سخنان حسام الدین آشنا این برداشت را ایجاد می کند که سخنان وی به نوعی هم سنخ با سخنان رئیس جمهور و ناشی از این گونه مشورت هاست .

,

 

,

قنادباشی همچنین در رابطه با انتظار مردم از رئیس جمهور کشور اظهار داشت : مردم از رئیس جمهور خود انتظار ندارند برخلاف شعارهایی که داده و بارها دیگران را به بی اخلاقی متهم نموده است ؛ با آغاز تبلیغات انتخاباتی وارد عرصه توهین به دیگران شوند .

,

 

,

وی در پایان اظهار داشت : اگرچه جملات حسام الدین آشنا, فضای انتخاباتی را به فضای بدی تبدیل کرد, ولی رقبای روحانی با خودداری و خویشتن داری تا کنون به این جملات پاسخ نداده اند و در واقع سعی در متوقف کردن توهین ها در همین جا نموده اند .

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه