اخبار داغ

حجت الاسلام فقیهی:

مسئولان مرفه درد محرومان را لمس نمی‌کنند

مسئولان مرفه درد محرومان را لمس نمی‌کنند
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح، گفت: یکی از مهمترین شاخصه ها، ساده زیستی است. مسئولان مرفه، درد محرومین را نمی فهمند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، اولین نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب تفرش در حسینیه قائمیه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

حجت الاسلام محمد هادی فقیهی از کارشناسان مسائل سیاسی با اشاره به سخنی از امام علی(ع) گفت: «کارها به سامان نمی شود مگر حاکمان کارشان درست شوند و شایسته سالاری شوند.» مقاومت مردم در طول تاریخ انقلاب، بی نظیر و مثال زدنی است و اگر این مقاومت نبود، امروز، کشور ایران دارای استقلال در هیچ زمینه ای نبود.

,

, ,

فقیهی با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح، اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه ها، ساده زیستی است. مسئولان مرفه، درد محرومین را نمی فهمند.

,

وی با تبیین معنای دو واژه "حق" و "تکلیف"، افزود: حق خواستنی است و بستگی به تمایل انسان دارد ولی تکلیف امری واجب است. انتخابات یک تکلیف است که بر همه واجب است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شیوه های حکومت داری، ادامه داد: دو روش دینی و غیر دینی برای اداره حکومت وجود دارد. حکومت داری دینی با نظام طبقاتی، فساد، سرمایه داری، بی تفاوتی در مسائل اجتماعی مخالف است و طرفدار محرومان و اقشار ضعیف است.

,

فقیهی خاطر نشان کرد: آیات قرآن و تجارب تاریخی، نشان دهنده این مسئله است که هرگاه با دشمن تعامل و کرنش شده، نتیجه ای جز ضرر و خسارت به همراه نداشته است.

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه