اخبار داغ

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه خبر داد:

آغاز ثبت نام مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی در سرخه

آغاز ثبت نام مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی در سرخه
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه از آغاز ثبت نام هفتمین جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی در سرخه خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند جهت ثبت نام به کتابخانه عمومی سرخه مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نسرین قلی بیک رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ندای سرخه اظهار کرد: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی به مناسبت ایام دهه کرامت برگزار می شود؛ که در این راستا کتابخانه عمومی شهرستان سرخه آماده ثبت نام از علاقمندان به کتابخانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی بیان داشت: در این جشنواره کتاب ها در بخش کودک، نوجوان و بزرگسال با موضوع امام رضا(ع) حضرت معصومه(ص) و حضرت احمد بن موسی (ع) به علاقه مندان به شرکت در مسابقه عرضه خواهد شد.

,

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه به عناوین کتابهای ارائه شده در این جشنواره در بخش های  مختلف پرداخت و گفت: در بخش کودک کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها»، و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب منم»، معرفی شده است.

,

قلی بیک افزود: همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا(ع)، کتابهایی با موضوعات «زندگی به سبک خورشید»، «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»، «بانوی ملکوت»،درنظر گرفته شده است.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی  سراسر کشور مراجعه کنند.

,

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه عنوان کرد: هم اکنون ثبت نام جشنواره رضوی در کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه برگزار می شود، و همچنین  علاقمندان به کتابخوانی در روستای لاسجرد نیز جهت ثبت نام می توانند به کتابخانه شهید شهروی لاسجرد به آدرس لاسجرد، زائر سرا ،ابتدای خیابان بسیج مراجعه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه