اخبار داغ

آیت الله صدرالساداتی در بستک:

مسئول در تراز انقلاب قبل از تصدی مسئولیت نفس خود را مغلوب می‌کند

مسئول در تراز انقلاب قبل از تصدی مسئولیت نفس خود را مغلوب می‌کند
آیت الله صدرالساداتی رای دادن و حضور حداکثری در انتخابات را به مثابه شمشیر زدن در رکاب پیامبر(ص) دانست و افزود: شرکت در انتخابات را باید مانند جنگ های بدر، احد و خیبر و بلکه بالاتر دانست لذا مسئولی در تراز انقلاب است که قبل از تصدی مسئولیت، نفس خود را مغلوب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانگیریه؛ آیت الله سید روح الله صدرالساداتی شب گذشته در مسجد امام علی(ع) شهر بستک اظهار داشت: دغدغه توجه به دنیا و اوهامی که انسان در آن غرق شده مانع پیشرفت و سبب کوری و نابودی انسان می شود، باید ثمره ماه رجب کنار گذاشته شدن این موارد باشد، زیرا در این ماه تمام فیوضات خداوند جاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانگیریه,

وی با اشاره به این مطلب که رشد و تعالی انسان در انقلاب محقق می شود و توجه و دوست داشتن انقلاب باید به خاطر امر خداوند باشد و نه به علت منافع شخصی بیان داشت: امروز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به علت توجه به منافع شخصی و خودبینی افراد است زیرا کارهای بنیادین به سبب توجه به جلب رضایت مردم برای حفظ مسئولیت شخصی و پرهیز از اقداماتی که صدای اعتراض عده ای را بلند می کند که مبادا سبب کاهش  محبوبیت و مقبولیت فردی شود، رها شده است در صورتی که مسئولی در تراز انقلاب است که قبل از تصدی مسئولیت، خود را ساخته باشد.

,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری رای دادن و حضور حداکثری در انتخابات را شمشیر زدن در رکاب پیامبر(ص) دانست و افزود: شرکت در انتخابات را باید مانند جنگ های بدر، احد و خیبر و بلکه بالاتر دانست زیرا پیامبر اسلام (ص) به اصحاب خود فرمودند که در آخر زمان کسانی می آیند که من مشتاق دیدار آنها هستم زیرا کوچکترین آزاری که اینها در راه من می بینند، منزلت، جایگاه و ثواب آن، از تمام مجاهدت ها در بدر، احد، خیبر و جنگ های که در رکاب من بودید، بیشتر است.

,

آیت الله صدرالساداتی ادامه داد: در عرصه انتخابات، فردی را باید انتخاب کرد که به فکر خود نباشد و خدا و ولی فقیه را در نظر بگیرد زیرا هر چه ضربه خوردیم از سرپیچی امر رهبری بوده و هر چه سود بردیم از چرخیدن به دور محور ولایت است.

,

وی با بیان اینکه ولایت فقیه محور است محوری که به عالم معنا متصل است که تدبیرش با فکر و ذهن نیست بلکه با نماز شب و آه و ناله شبانه است و تدبیرش، ارتباط با عالم بالاست، گفت: همانطور که امام راحل (ره) اینگونه بودند که معارف ایشان را باید بررسی کرد، زیرا امروز بسیاری از افکار، اندیشه ها و راه امام (ره) در کتاب هاست ولی کسی به سراغ آنها نمی رود و باید افرادی باشند تا این گنجینه ها را به مردم نشان دهند که امام (ره)، چگونه امام شد.

,

نماینده مردم هرمزگان افزود: هدف نهایی انقلاب اسلامی مسائل مادی نبوده است، زیرا تمام کشورهای جهان خواهان استقلال و رفاه هستند و ما باید افق دید خود بالا برده زیرا امام (ره) افق های بالاتری را به ما معرفی کردند و فرمودند: ما آمده ایم تا معنویات شما را تامین کنیم زیرا مادیات که حتما باید تامین شود.

,

آیت الله صدرالساداتی یادآور شد: بشر تشنه معنویت و عرفان است زیرا برای رسیدن به عوالم بالا مقدمه است و چنانچه افق دید بالا برده شود نزاع ها از بین می رود و دیگر نزاع بین دو مذهب معنی پیدا نمی کند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه