اخبار داغ

رئیس جمهور باید اعتقاد قلبی به اقتصاد مقاومتی داشته باشد

رئیس جمهور باید اعتقاد قلبی به اقتصاد مقاومتی داشته باشد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت:رئیس جمهور باید اعتقاد قلبی به اقتصاد مقاومتی داشته باشد و با استفاده از توانمندیهای داخلی، بالقوه، منابع زیر زمینی، ذخایر عظیم نفت، گاز و معادن، بخش کشاورزی و مدیریت منابع آب، مباحث اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند و به عمران و آبادانی روستاها و رفع مشکلات مناطق محروم توجه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه نقش مردم را در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر بیان و اظهار کرد: انتخابات یکی از مقاطع مهم و حساس کشور است با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی از همان ابتدا تاکنون، مردم در تمامی صحنه ها حضور داشته‌اند و نقش موثری را ایفا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

وی افزود: نقش مردم در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی با آری گفتن به این نظام بر کسی پوشیده نیست. از آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) مردم در صحنه حضور پیدا کردند و باعث به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شدند به واقع در تمامی برهه‌ها و عرصه‌ها مردم حضوری جدی از انقلاب اسلامی داشته‌اند که این نقش و حضور حداکثری بر کسی پوشیده نیست.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی هم سعی کرده که زمینه حضور مردم در صحنه را فراهم کند؛ چراکه مردم می دانند، سرنوشت کشور، سرنوشت خودشان است. حضور باشکوه و حداکثری مردم به عنوان یکی از پشتوانه‌های نظام و ایجاد دمکراسی و مردم سالاری دینی مسئله‌ای مهم بوده که مردم اثبات کرده‌اند که همواره پشتوانه نظام اسلامی هستند.

,

وی افزود: هرچه حضور مردمی در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد، به طور قطع پشتوانه محکم‌تری در صحنه داخل و خارج برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و همه دنیا می‌فهمد که نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به حضور آگاهانه مردم در انتخابات اشاره و بیان کرد: مردم باید فردی را به عنوان رئیس جهمور برگزینند که توانایی اداره کشور و رفع مشکلات مردم را داشته باشد؛ با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه دشمن در کشور ایجاد شده است، مردم فردی را برگزینند که بتواند مسائل اقتصادی و معیشت مردم را نه در شعار، بلکه در عمل، اولویت خود قرار دهد.

,

رضوی‌راد ادامه داد: یکی از مشکلات جامعه امروز، بحث اشتغال جوانان است که این مسئله باید از اولویت‌های مهم هر رئیس جمهوری باشد تا با انتخاب وزرایی توانمند و جوان، ضمن فراهم کردن زمینه‌های اشتغال، مشکلات مردم را حل کند.

,

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام‌معظم رهبری به نام «اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: مردم باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که به شعار سال اعتقاد قلبی داشته باشد و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه داخلی اقتصاد مقاومتی را محقق سازد. به عمران و آبادانی روستاها و رفع مشکلات مناطق محروم توجه کند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: مردم رئیس جمهوری را انتخاب کنند که پس از پایان کار دولت در گزارش خود داشته باشد که دیگر منطقه محرومی در کشور نداریم.

,

رضوی‌راد افزود: رئیس جمهور منتخب باید بتواند تولیدات داخلی را تقویت و منابع مالی و انسانی را مدیریت کند. امروز طیف وسیعی از تحصیلکرده‌های دانشگاهی را در کشور داریم که می توانند در بخش تولید مشغول فعالیت شوند و تولید را فعال کنند. در واقع باید توانمندی جوانان این مرز و بوم را باور داشته باشد.

,

وی افزود: ملت می‌تواند به یاری خداوند، با مدیریت صحیح و با انتخاب فرد اصلح، فردی که بتواند مشکلات اقتصادی کشور را با فراهم سازی بسترهای شغلی و شکوفاسازی تولید، برقراری تعادل در بحث صادرات و واردات با نیازمندی‌های مردم مرتفع سازد را انتخاب کنند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: فردی اصلح است که باعث شکوفایی اقتصادی کشور، نهادینه‌سازی اقتصادمقاومتی، اعتلا و شکوه و عظمت ملت ایران در بین ملت‌های دنیا شود.

,

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخابی آگاهانه اضافه کرد: حضور جدی و حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه و درست سبب می‌شود که کشور بر قله‌های علمی، اقتصادی و سیاسی دنیا قرار گیرد و بر مشکلات غلبه کند.

,

رضوی‌راد ادامه داد: به حق ملت ایران می‌توانند بدون تکیه بر بیگانه مشکلات خود را مرتفع سازند. دشمن اصلی ما استکبار جهانی است، مردم باید فردی را انتخاب کنند که آمریکا را دشمن بداند به یاری خدا با پشتوانه و یاری مردم اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه به نمایش گذاشته می‌شود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با تایکد بر اینکه دشمن اصلی کشور، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیسم است و رئیس جمهور کشور هم باید آمریکا و اسرائیل را دشمن بداند، ادامه داد: رئیس جمهور به معنای واقعی به مردم و به خصوص به توانمندیهای جوانان اعتقاد داشته باشد و مردم را در صحنه مسائل اقتصادی، تولید، اشتغال و منابع کشور را مدیریت کند. دانشگاهها، فضای علمی، بازار، کارخانه و همه مجموعه های فرهنگی کشور می توانند دست به دست هم بدهند و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

,

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: به طور قطع هر دولتی که با آرای مردمی انتخاب شود، پس از تنفیذ حکم، دولت فراگیر همه مردم است و مردم وظیفه دارند که از او حمایت و در صحنه حضور داشته باشند. مسئولین و دولت هم پس از انتخاب شدن به دنبال حل مشکلات مردم نه در شعار، بلکه در عمل باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه