اخبار داغ

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تبیین کرد؛

بی‌اخلاقی افراد را با منطق صحیح پاسخ می‌دهیم/ حفظ وحدت؛ مهم‌ترین وظیفه کنونی نیروهای انقلابی

بی‌اخلاقی افراد را با منطق صحیح پاسخ می‌دهیم/ حفظ وحدت؛ مهم‌ترین وظیفه کنونی نیروهای انقلابی
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در انتخابات گفت: بی‌اخلاقی افراد را با منطق صحیح پاسخ می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران نیوز با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در انتخابات در ارتباط با اعتماد جبهه مردمی به نیروهای جوان در صورت پیروزی در انتخابات اظهار داشت: جوان باوری یکی از ضرورت‌های حرکت انقلابی است. یکی از کمیته‌های ما که به نام کمیته جوانان است، مباحث روشنگری را دنبال می‌کند. بخشی از جوانان در کمیته جوانان، بخشی دیگر در کمیته‌های دانشجویی و دانش‌آموزی مشغول به فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه اگر رئیسی یا قالیباف رای بیاورند، شخصی که رای نیاورده به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب می‌شود، به گوش می‌رسد. نظر شما در این باره چیست؟ وی در پاسخ به این سئوال عنوان کرد: در ارتباط با معاون اول در جلسه شورای مرکزی صحبت‌هایی شد. همه ظرفیت‌ها باید در اختیار فرد متتخب قرار بگیرد. معاون اول نیز یکی از مهره‌های کلیدی دولت است‌‌. سیاست کلی جبهه‌ نیروهای مردمی در ارتباط با انتخاب معاون اول این است که فرد مورد نظر هم مورد حمایت شخص منتخب باشد و هم شرایط جبهه مردمی را قبول کند.

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و معاون سابق وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با کمک‌های این جبهه به نامزد منتخب بیان داشت: جبهه مردمی کارگروه‌های تخصصی تشکیل داده است. نخستین کارگروه تخصصی نیز با حضور حدود ۲۰ نفر صاحب نظر در حوزه اقتصاد برگزار شد. خروجی این نشست‌ها در اختیار فرد منتخب قرار می‌گیرد تا استفاده و به پیشبرد برنامه‌هایش کمک کند.

,

 

,

ایده تشکیل جبهه مردمی نیروی انقلاب به یک سال قبل برمی‌گردد

, ایده تشکیل جبهه مردمی نیروی انقلاب به یک سال قبل برمی‌گردد,

حشمتیان در بخش دیگری از این گفت‌وگو به تشریح تاریخچه تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: ایده تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب شاید بیش از یک سال قبل مطرح شد. بزرگ‌ترهای این جبهه به این جمع‌بندی رسیدند که باید اتحادشان را محکم‌تر و متجلی کنند چرا که حرکت انقلابی نیازمند وحدت است.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت جبهه مردمی مانند حرکت سایر جبهه‌ها نیست که نگران آینده و منحل شدن آن باشیم. از همه احزاب و گروه‌ها عضو جبهه مردمی هستند و از این بابت هیچ دلهره‌ای وجود ندارد. حتی اگر اختلاف نظر داخلی هم وجود داشته باشد باز هم همه افراد در یک سطح هستند. همه ما باید با همت فردی و اراده جمعی این حرکت را پیش ببریم تا در آینده به خواست خداوند به نتیجه مطلوب و مورد نظر دست پیدا کنیم.

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به بی‌اخلاقی برخی از نامزدها و نمایندگان آن‌ها اشاره کرد و گفت: ما نباید نگران حرکت غیراخلاقی رقیبان انتخاباتی و هواداران آن‌ها باشیم بلکه باید مراقبت کنیم‌ و بداخلاقی سیاسی افراد را با منطق صحیح پاسخ بدهیم.

,

 

,

دشمنان نظام از هیچ حربه‌ای فروگذاری نمی‌کنند

, دشمنان نظام از هیچ حربه‌ای فروگذاری نمی‌کنند,

حشمتیان به هوشیاری دشمنان انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: امروز بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی از هیچ حربه‌ای فروگذاری نمی‌کنند و یک لحظه هم غافل نمی‌شوند. دشمنان همیشه قصد دارند که فضا را برای انقلابیون‌ آلوده کنند اما ما باید مراقب باشیم و از فرصت فضای مجازی نهایت استفاده را ببریم.

,

معاون سابق وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به انتقاد برخی از افراد مبنی بر اینکه برخی از اعضای جبهه مردمی جزو انقلابیون‌ نیستند ، تصریح کرد: حساسیت‌های مرتبط با اختلافات و سلیقه‌ای را باید کنار بگذاریم و مطابق با واقعیت‌ها و حقایق پیش برویم‌. اگر قرار است‌ که مسیر انقلاب را پیش ببریم باید مرزبندی در فضای انقلابی را به گونه‌ای تعریف کنیم که همه‌گیر باشد. برخی از افراد خاکستری هم تمایل دارند که به ما بپیوندند و ما باید نگاه وسیع داشته باشیم‌ و بدانیم که حفظ وحدت از مهم‌ترین وظایف ما در عصر حاضر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه