اخبار داغ

جشنواره ای شاد در اصفهان؛

استقبال مشهدی ها و شیرازی ‌ها از جشنواره پایه خنده/ لهجه‌های مختلف میهمان جشنواره استندآپ کمدی اصفهان

استقبال مشهدی ها و شیرازی ‌ها از جشنواره پایه خنده/ لهجه‌های مختلف میهمان جشنواره استندآپ کمدی اصفهان
نخستین شب از دومین جشنواره پایه‌خنده(استندآپ کمدی) اصفهان در سطح ملی همراه با اجرای هنرمندان استندآپ کمدی در سالن کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هنرما؛ رقابت۷۰ استندآپ کمدین که در صورت جلب نظر داوران می‌توانند در شب اختتامیه بین ۱۵ یا ۲۰ نفر نهایی حضور داشته باشند ، دومین جشنواره استندآپ کمدی استان را داغ کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از هنرما, هنرما, ؛ رقابت۷۰ استندآپ کمدین که در صورت جلب نظر داوران می‌توانند در شب اختتامیه بین ۱۵ یا ۲۰ نفر نهایی حضور داشته باشند ، دومین جشنواره استندآپ کمدی استان را داغ کرده بود.,

این افراد به مدت هفت شب با یکدیگر در محیط صمیمی رقابت کرده و بر اساس داوری‌های صورت گرفته افراد برتر به مرحله نهایی معرفی می‌شوند.

,

حضورهنرمندان از تمام نقاط کشور
همچنین در این جشنواره هنرمندانی ازسراسرکشور و در رده های سنی مختلف دراین جشنواره حضورداشتندکه بالهجه‌های مختلف فضای جلسه را از اختصاصی بودن به لهجه اصفهانی همانند سال گذشته، خارج کرده بودند.
دراین جشنواره هنرمندان استندآپ کمدی با لهجه‌های آبادانی و ترکی سعی در متفاوت کردن اجرای خود داشته‌اند که توانستند در اجراهای خود لبخندهای شیرینی را به حاضرین در جلسه هدیه دهند.
حضور بانوان در دومین جشنواره پایه‌خنده

, حضورهنرمندان از تمام نقاط کشور, حضورهنرمندان از تمام نقاط کشور,
,
,
, حضور بانوان در دومین جشنواره پایه‌خنده, حضور بانوان در دومین جشنواره پایه‌خنده,

همچنین دراین جشنواره حضورفعال بانوان نیزهمچون سال گذشته دیده شد واین درحالی است که رقابت شیرینی نیز در این زمینه میان بانوان و آقایان برقرار شد.
مدیر ویژه‌برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، پیرامون نخستین جشنواره استعدادیابی استندآپ کمدی در اصفهان، اظهار داشت: پس از تجربه بسیار خوبی که نخستین دوره جشنواره استعدادیابی استندآپ کمدی اصفهان در سال گذشته داشتیم، تصمیم بر برگزاری دومین دوره این جشنواره نیز گرفته شدکه تجربه نخست این جشنواره در اصفهان به صورت شهری بود و هنرمندان حاضر در جشنواره سال گذشته از شهر اصفهان بودند.
ابراهیم حسینی افزود: سال گذشته اجراهای بسیار خوبی را از سوی هنرمندان اصفهانی مشاهده کردیم و افراد با استعدادهای عالی توانستند اجراهای طنز خوبی را داشته باشند.
همه ایرانی‌ها طنزپردازند
مدیر ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره استعدادیابی استندآپ کمدی اصفهان در سطح ملی، گفت: به نظر ما استعداد طنز در میان همه ملت ایران وجود دارد و به همین دلیل دومین جشنواره استندآپ کمدی اصفهان به صورت ملی برگزار شد که در آن همه علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانستند با ارسال کلیپ‌های مورد نظر، قصد خود را از حضور در این جشنواره نشان دهند.
حسینی گفت: اجرای هنرمندان هر شب برای داوران ارسال می‌شود که با نظر آن‌ها افراد نهائی به شب اختتامیه دعوت می‌شوند و این درحالی است که افرادی که برای اختتامیه انتخاب می‌شوند پیش از اجرا خود در شب اختتامیه در کارگاه‌های آموزشی حضور پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: حضور در کارگاه آموزشی در مرحله نخست پیش از اجرا در شب اختتامیه پیرامون متن استندآپ هنرمندان بوده که توسط رضا ساکی برگزار می‌شود.
بر این اساس، چهره‌های حاضر در جشواره همراه با خانواده‌های خود در کتابخانه مرکزی اصفهان حاضر می‌شوند و در فضای سالن و با اجرای خود، فضا را سرشار از صمیمت و لبخند می‌کنند.

,
,
,
, همه ایرانی‌ها طنزپردازند, همه ایرانی‌ها طنزپردازند,
,
,
,
, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه