اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

باید برای جوانان برنامه ریزی داشته باشیم/ دشمن در فضای مجازی غوغا می کند

باید برای جوانان برنامه ریزی داشته باشیم/ دشمن در فضای مجازی غوغا می کند
فرماندار میاندوآب گفت: دشمن بیکار ننشسته است و در فضای مجازی و ماهواره غوغا می کند و همه باید به نقش خود در قبال جوانان به نحو احسن عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل اززرین خبر، ناصر امیری صبح امروز در جلسه شورای ساماندهی امور جوانان شهرستان میاندوآب با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان متولی امورجوانان نیز است، اظهار کرد: این سازمان هم در قبال جوانان وظیفه دارد و هم در زمینه ورزش و لذا باید به امورات جوانان و هم ورزشکاران رسیدگی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه باید در قبال جوانان احساس مسئولیت کنیم، افزود: اگر به جوانان ارزش قائل نباشیم و تقسیم بندی راه بیاندازیم آسیب های بعدی را شاهد خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اینکه همه در قبال آسیب های اجتماعی ناشی از عدم عمل به وظایف مسئول و پاسخگو هستیم، گفت: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جوانان را آینده ساز این کشور می دانند و هرکس برای این قشر عظیم برنامه نداشته باشد در حق آنها ظلم می کنند.

,

امیری تصریح کرد: این جوانان همانهایی هستند که در جبهه ها حضور یافتند و امروز نیز مدافعان حرم شده اند.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید جوانان را ترغیب و تشویق کنیم، اظهار کرد: جوانان چرا باید بیکار باشند؟ و همه وظیفه دارند تا به نقش خود در قبال آنان به نحو احسن عمل کنند.

,

وی با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته است و در فضای مجازی و ماهواره غوغا می کند، افزود: هر کس کوتاهی کند باید پاسخگو باشد، جوانان‌اینده سازان این کشور هستند و ما باید برای آنها برنامه و هدف داشته باشیم و به آنان اهمیت دهیم.

,

امیری با اشاره به انتخابات پیش رو و با تاکید بر حضور پرشور در این انتخابات، گفت: همه باید برای حضور پرشور و حداکثری تلاش کرده و در پای صندوق های رای، وفاداری خود را به نظام ثابت کنیم و مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم و شورای نگهبان نیز ۶ نفر را احراز صلاحیت کرده و ما مطیع نظر مردم هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه