اخبار داغ

توصیه جالب امام جمعه به مسئولان آموزش‌و پرورش +تصاویر

توصیه جالب امام جمعه به مسئولان آموزش‌و پرورش +تصاویر
رئیس جدید اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده به همراه معاونین خود با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، علی جاودان رئیس اداه آموزش و پرورش شهرستان لنده به همراه معاونین و کارشناسان این اداره با حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه این شهرستان دیدار و برنامه‌های کاری خود را ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,
, ,
 
,
,
, ,


وی افزود: توجه به امر نعلیم و تربیت به خصوص در حوزه پرروشی از برنامه‌های اساسی در حوزه مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان خواهد بود.
رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده تصریح کرد: توجه به نصایح حکیمانه پدر معنوی شهرستان و استفاده از ظرفیت عظیم شورای آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی از دیگر برنامه‌های کاری این مدیریت خواهد بود.

,
,
,

 

,
, ,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده ضمن تبریک مسئولیت به مدیر جدید آموزش‌وپرورش و تقدیر از زحمات مدیران قبلی اظهار کرد: یکی از اهداف غایی همه ما پیشرفت و ترقی روز افزون آموزش و پرورش است.
وی افزود: تعامل سازنده ائمه جمعه سراسر کشور با آموزش‌وپرورشمی به پیشبرد اهداف آموزشی کمک فراوانی کند.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: فضای مجازی همانند چاقوی دولپه است که نیازمند آموزش‌های لازم در زمینه مخاطرات و شیوه‌های صحیح در جامعه به خصوص برای فرهنگیان و دانش آموزان است.
وی تاکید کرد: لازم است در زمینه مسائل فرهنگی، پرورشی و علمی تلاش زیادی صورت گیرد تا شاهد پویایی و پیشرفت آموزش و پرورش باشیم.

,
,
,
,
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,


انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه