اخبار داغ

توهین به امام رضا(ع) در ایلام؛

آقای پزشکیان، منتظر موضع‌‌تان می‌مانیم!

آقای پزشکیان، منتظر موضع‌‌تان می‌مانیم!
دفاع از اهل بیت(ع) اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد و حال که یک جوانک در ایلام آن‌هم در حضور پزشکیان به امام رضا(ع) اهانت کرده است، مردم منتظر اعلام موضع نایب رئیس مجلس هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تب و تاب انتخابات در کشور ما بالا گرفته است، هواداران هر کدام از جناح‌ها برای داغ کردن تنور انتخابات و جلب  نظر مردم به سمت خودشان ستادها به‌راه می‌اندازند و میتینگ‌ها برگزار می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تا اینجا محل ایراد نیست و جنس کار انتخابات همین است اما برخی مواقع باید نگران بود. نگرانِ حرف‌های ناحساب، حرف‌هایی با رنگ و بوی توهین! آن‌هم به مقدسات.

,

پری‌روز دراستان ایلام، ستاد مرکزی روحانی با حضور مسعود پزشکیان افتتاح شده لیکن مجری برنامه در قالب "نامه‌ای به امام رضا" حرف‌هایی زده و سخنانی گفته که به‌غیر از توهین عنوان دیگری نمی‌توان بر آن نهاد.

,

اینکه در ایلام چه گذشته ناراحت کننده است، به‌خاطر سخنان سخیف یک جوانک درباره حضرت ثامن الحجج(ع) اما آنچه که بیش از همه آزار دهنده است سکوت دکتر پزشکیان درباره اظهارات مجری برنامه است.

,

پزشکیان مدرس نهج البلاغه است و حتما خوانده که امیرالمومنین(ع) درباره شان و جایگاه امام می‌فرمایند: «همانا امر ما ـ ولایت اهل بیت علیهم السلام ـ سخت و تحمل آن دشوار است و جز مؤمن دیندار که خدا او را آزموده و ایمان در دلش استوار است، قدرت پذیرش و تحمل آن را ندارد، و حدیث ما را جز سینه های امانت پذیر و عقل های بردبار فرا نگیرد.» و یا اینکه در بیانی دیگر می‌فرمایند: «کجایند کسانى که به دروغو از روى حسد- گمان مى کنند که آنان «راسخان در علمند نه ما» خداوند ما را بالا برده و آنها را پایین، به ما عنایت کرده و آنها را محروم ساخته است، ما را وارد کرده، و آنها را خارج؟! تنها به وسیله ما هدایت حاصل مى شود، و کورى و نادانى برطرف مى گردد»

,

علاوه بر آن پزشکیان نماینده مردم تبریز است. نماینده مردمی است که بر پیشانی خود،مُهر مِهر اهل بیت(ع) نقش بسته است.

,

پزشکیان بخاطر لغو سخنرانی مطهری در مشهد، در صحن مجلس نطق کرد. حال کمترین انتظار از او این است که درباره اظهارات مجری برنامه‌ی ایلام که در حضور وی ایراد شده، اعلام موضع نماید. 

,

صیانت از جایگاه حضرات معصومین راست و چپ، اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد و اینجا باید همه در مقابل هتاکی‌‌ها موضع بگیرند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه