اخبار داغ

امام جمعه اسالم در دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان:

در هر موضوعی سپاه ورود کرده کارها به بهترین نحو انجام شده است

در هر موضوعی سپاه ورود کرده کارها به بهترین نحو انجام شده است
امام جمعه اسالم در دیدر فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در هر موضوعی سپاه ورود کرده با تلاش جهادی توانسته کارها را به بهترین نحو انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ؛ در آستانه میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز تشکیل  سپاه پاسداران حجت الاسلام جدایی امام جمعه اسالم با سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

در این دیدار یک ساعته جدائی امام جمعه اسالم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: نقش سپاه در حفظ و پایداری و شکوفایی کشور همیشه نقش اصلی و محوری بوده است.در هر موضوعی سپاه ورود کرده با تلاش جهادی توانسته کارها را به بهترین نحو انجام دهد.

,

وی ادامه داد: گاهی افرادی وقتی می خواهند پلی را بسازند ده ها سال طول می کشد و چندین میلیارد هدر می رود ولی وقتی سپاه کار را بدست می گیرد به سرعت و در اسرع وقت پروژه را تحویل می دهد.همین الان در اسالم ، پل سه راه خلخال سالیان زیادی است که عاطل و باطل مانده ، من مطمئن هستم اگر دست سپاه بود در همان سال اول به بهره برداری رسیده بود.

,

جدائی هم چنین گفت: اگر بیان آمارها، عالمانه و دقیق باشد می تواند در مسیر سازندگی و رشد کشور به ما کمک کند. بنده در مورد آمار خیلی کارعلمی کرده ام و الان به صورت یک کتاب ۲۵۰ صفحه ای در آمده است.آمارها موجب آگاهی و روشنگری جامعه می شود نباید از بیان آمار واقعی ؛ عده ای ناراحت بشوند.با پنهان کردن آمار واقعی از مردم هیچ وقت به نتیجه دلخواه مان نمی رسیم انقلاب ما مردمی است باید با مردم روراست باشیم.

,

سردار عبدالله پور هم ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه اسالم در سپاه گیلان،از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی و اقتصادی و سیاسی ایشان تشکر کرد و گفت: باید تلاش همه ما بر این باشد که به وظایف خودمان آشنا بشویم و عمل کنیم.در مورد کمک به مساجد هم از طریق آقای نوبخت پی گیر هستیم ان شاالله بتوانیم بودجه عمرانی مساجد را کسب کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه