اخبار داغ

به مناسبت روز زمین پاک؛

طرح پاکسازی ساحل توسط دانش آموزان کلاچایی برگزار شد

طرح پاکسازی ساحل توسط دانش آموزان کلاچایی برگزار شد
طرح پاکسازی ساحل توسط دانش آموزان کلاچایی به مناسبت روز زمین پاک برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر رضایی در گفتگو با خبرنگار رودسریها ، از مشارکت حدود ۵۰ دانش آموز دو واحد آموزشی شهید شعبانی و پویش در طرح پاکسازی ساحل کلاچای خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت هفته زمین پاک انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودسریها ,

 

,

رئیس آموزش و پرورش کلاچای با بیان اینکه حفظ محیط زیست مستلزم اراده همگانی است ، گفت: لزوم آموزش و فرهنگ سازی به عنوان راهبرد مهم در حفظ زمین می باشد.

,

 

,

 

,

کارشناس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر  در حاشیه این برنامه گفت : همه ما رسالت بزرگی در قبال حفظ و حراست و جلوگیری از تخریب و آلودگی زمین به عنوان تنها کره مسکونی داریم.

,

 

,

بهمن رئیسی افزود : همه ساله روز دوم اردیبهشت مصادف با ۲۲ آوریل روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده و به همین مناسبت ویژه برنامه های در سراسر دنیا و کشورمان به منظور تنویر افکار عمومی و توجه به این مهم که ما یک زمین بیشتر نداریم و بایستی در حفظ و حراست از آن نقش موثر و حضور همگانی داشته باشیم.

,

 

,

ماهان یوسف پور مجری طرح تفکیک زباله از مبدا شهرداری کلاچای هم گفت : با توجه به وظایفی که بر عهده ماست که مهم ترین آن فرهنگ سازی و آموزش است ما هم این برنامه پاکسازی سواحل رادر دستور کار قراردادیم که همه از جمله دانش آموزان مدارس و دوستداران طبیعت در این کار مشارکت کنند.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه