اخبار داغ

دبیر کل بنیاد هابیلیان:

منافقین چوپان دروغگو بین المللی هستند/ ۵۰ سال سابقه روسیاهی و جاسوسی علیه ملت ایران

منافقین چوپان دروغگو بین المللی هستند/ ۵۰ سال سابقه روسیاهی و جاسوسی علیه ملت ایران
دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: منافقین چوپان دروغگو در سطح بین الملل هستند و ادعای اخیر آنان در رابطه با ایران هیچ بازتابی در سطح بین الملل نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جواد هاشمی نژاد در گفتگو با مشهد پیام  اظهار کرد:  منافقین به دنبال این هستند که تأثیرگذاری‌هایی را بر مسائل روز کشور ما داشته باشند، ادعای اخیر آنان نیز بر همین مبنا است که می خواهند خود را مطرح نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

وی تصریح کرد: :  منافقین می خواهند خود را مطرح کنند به  همین علت اقداماتی علیه کشورمان را انجام می‌دهند، همان‌طور که در جنگ تحمیلی زمانی که در اختیار صدام قرار گرفتند، منافعی را به او رساندند و صدام نیز از آنان حمایت کرد.

,

 

,

دبیر کل بنیاد هابیلیان به حمایت‌های کاخ سفید از گروهک تروریستی منافقین اشاره و  بیان کرد: کاخ سفید گروهک تروریستی منافقین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده بود؛ اما امروز در نزدیکی کاخ سفید به آن‌ها دفتر می‌دهد و معنایش این است که منافعی را از طریق این گروهک دنبال می‌کنند.

,

 

,

 

,

هاشمی نژاد با اشاره به سابقه سازمان مجاهدین گفت: در دیدگاه های اسلامی پیمودن مسیر بد برای دستیابی به یک هدف خوب مورد پذیرش نیست اما سازمان منافقین از همان ابتدا مسیر غلطی را انتخاب کرد که آن اقدام به ترور و خشونت بود.

,

 

,

 

,

وی در ادامه گفت: البته هدف سازمان مجاهدین از مقابله با شاه نیز برآمده از یک فکر درست نبود بلکه این افراد به دلیل وابستگی فکری به مارکسیسم و بلوک شرق علیه شاه مبارزه می کردند و به تعبیری می توان گفت هدف آنان نیز متعالی نبود و امام خمینی (ره) نیز صراحتا این اشکالات را به گوش این سازمان رسانید.

,

 

,

دبیر کل بنیاد هابیلیان با اشاره به نقش منافقین در جنگ گفت: منافقین در زمان جنگ در کنار صدامی قرار گرفتند که علیه کشورمان  به پا خاسته بود و این نشان می دهد که این سازمان به هیچ وجه پایبند هیچ گونه ارزش های انسانی نیست و در اوج پستی  قرار دارند.

,

 

,

هاشمی نژاد عنوان کرد: آمریکا و سرویس‌های جاسوسی او و رژیم صهیونیستی برای این‌که بتوانند علیه جمهوری اسلامی اقداماتی را داشته باشند، احتیاج به عواملی دارند و این از قبل هم معمول بوده است.

,

 
وی تصریح کرد: منافقین در برهه‌ای در اختیار سرویس‌های جاسوسی و امنیتی فرانسه و غرب درمی‌آیند و بعدازآن در اختیار صدام قرار می‌گیرند و وقتی صدام توسط آمریکایی‌ها ساقط می‌شود، دربست در اختیار سرویس‌های جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی قرار می‌گیرند.

,
,

 

,

 

,

دبیر کل بنیاد هابیلیان ضمن بیان این مطلب که دست آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی قطعاً پر نیست که مجبور می‌شوند به گروهک روسیاه منافقین متوسل شوند، ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که به‌هرحال منافقین یک ابزار هستند و نمی‌توانیم این را نادیده بگیریم؛ ۵۰ سال سابقه روسیاهی و جاسوسی علیه ملت ایران تجربیاتی به آن‌ها آموخته است و این تجربیات را در اختیار سرویس‌های امنیتی غربی قرار می‌دهند.

,

 

,

 

,

هاشمی نژادبا اشاره به دولت ترامپ در امریکا گفت: دولت جدید امریکا و هیئت حاکمه آن  برخی افراد افراطی و جنگ طلب هستند و امروز برای ضربه زدن به ایران ارتباطی خوبی با منافقین برقرار نمودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه