اخبار داغ

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

مراکز فرهنگی برای جلوگیری از فراموشی و یا تحریف دفاع مقدس شکل گرفته است/ بهره مندی 31 استان از مراکز فرهنگی بنیاد تا پایان سال 97

مراکز فرهنگی برای جلوگیری از فراموشی و یا تحریف دفاع مقدس شکل گرفته است/ بهره مندی 31 استان از مراکز فرهنگی بنیاد تا پایان سال 97
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراکز فرهنگی برای جلوگیری از فراموشی و یا تحریف دفاع مقدس شکل گرفته است و همه اقدامات بنیاد با پشتیبانی مردم، دولت و نیروهای مسلح همراه می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار در تابعیت ستاد کل نیروهای مسلح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه سرلشگر باقری رئیس هیأت امنای بنیاد می باشند، افزود: بنیاد به صورت هیأت امنایی اداره می شود که ترکیبی از نیروهای مسلح، دولت و تشکل های مردم نهاد می باشد.

,

 

,

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در 31 استان کشور مدیران کل بنیاد انتخاب شده اند تا با توجه به حماسه 8 سال دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تلاش کنند.

,

 

,

فهمیده قاسم زاده تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اساس نامه و سند راهبردی تهیه شده که به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است.

,

 

,

وی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دو سال بعد از جنگ تشکیل و در حوزه های مختلف نقش ایفا کرد.

,

 

,

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: هسته مرکزی بنیاد در استان هاست زیرا ارتباط بین بنیاد و مردم را بر عهده دارند.

,

 

,

فهمیده قاسم زاده گفت: در همه استان های به دنبال تشکیل مراکز فرهنگی هستیم و این مراکز از ابتدا تا انتهای 8 سال دفاع مقدس را به نمایش خواهند گذاشت و حضور مردم و شرکت نیروهای مسلح و تدابیر مقام معظم رهبری به نسل جدید ارائه خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: با جابجایی مرکز 04 بیرجند 33 هکتار به بنیاد اختصاص پیدا کرده است که امید است مرکز فرهنگی مورد نظر هر چه زودتر با همکاری دولت و مردم راه اندازی شود.

,

 

,

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: در سال 96 ، 10 مرکز فرهنگی در سایر استان ها راه اندازی خواهد شد و امید است در سال 97 نیز تمام استان های از این مرکز بهره مند شوند.

,

 

,

فهمیده قاسم زاده اضافه کرد: از جمله وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این است که فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل را در دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه و ... ترویج دهد.

,

 

,

وی بیان کرد: مراکز فرهنگی برای جلوگیری از فراموشی و یا تحریف دفاع مقدس شکل گرفته است و همه اقدامات بنیاد با پشتیبانی مردم، دولت و نیروهای مسلح همراه می باشد.

,

 

,

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس توانسته با یک نگاه جدید در خصوص راهیان نور که گردشگری تعالی بخش نامیده شده است، اقدامات خوبی انجام دهد.

,

 

,

فهمیده قاسم زاده گفت: در خراسان جنوبی نیز اقدامات بسیار خوبی از جمله شروع مرکز فرهنگی انجام شده، که امید است با حمایت دولت مردان و همچنین مردم که دغدغه دفاع مقدس را دارند قدم های خوبی برداشته شود زیرا اگر از 8 سال دفاع مقدس هرچه بگوییم باز هم کم گفته ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه