اخبار داغ

ادب مرد به ز دولت اوست؛

نیاز به عذرخواهی نیست ما عادت داریم!

نیاز به عذرخواهی نیست ما عادت داریم!
مردم سرزمین من اهل ادبند و آن‌ها را با بی‌ادبان کاری نیست با تظاهر نمی‌توان القای مؤدب بودن کرد و به قول ضرب المثل معروف با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، دولت یازدهم در شرایطی سال 92 روی کار آمد که بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که جامعه دچار یک سری بد اخلاقی‌هایی است و یکی از مطالبه‌های مردم در انتخابات از تمامی نامزدها رعایت ادب و احترام در بین مسئولان و در برابر مردم بود و این مطالبه همیشه پایدار بوده و هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در شعارهای تبلیغاتی و نطق‌های انتخاباتی سال 92، حسن روحانی 22 مرتبه از کلمه اخلاق استفاده کرده و روی این مهم بسیار تأکید داشته است ولی با روی کار آمدن این دولت متأسفانه ورق به کل برگشت تا حدی که تعداد اهانت‌های دولت یازدهم خطاب به منتقدان و حتی مردم بسیار زیاد است.

,

 در تازه‌ترین این اهانت‌ها آشنای دولت که مشخص نیست چرا این حرف را زده، خطاب به سایر کاندیداهای ریاست جمهوری گفته است که کاندیداها باید مثل سگ از مجری بترسند و در حرکتی جالب تر پس از سیل حجمه‌های نقادانه به دولت از آن ده ثانیه این بی‌احترامی عذرخواهی کرده است.

,

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور مطمئنا بدون دلیل حرفی را در مصاحبه عنوان نمی‌کند و مخصوصا شخصیتی مثل آشنا که تاکنون پست‌ها توئیتی وی از این دست حرف‌‎های پر تناقض و پر تعنه کم ندارد.

,

ما هنوز بنا به فرمایش ریاست محترم جمهور قصد رفتن به جهنم داریم چراکه شناسنامه نداریم و حداکثر توانمان تولید آبگوشت بزباش است ولی چرا اینقدر بی ادبی مگر این مردم همان‌‌هایی نیستند که شما خود را مدیون به آن‌ها می‌دانید.

,

مردم سرزمین من اهل ادبند و آن‌ها را با بی‌ادبان کاری نیست با تظاهر نمی‌توان القای مؤدب بودن کرد و به قول ضرب المثل معروف با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود.

,

مگر هرکدام یک از این کاندیداهای ریاست جمهوری نماینده خیل عظیمی از مردم نیستند پس مسلم توهین به آن‌ها توهین به مردم است پس کرامت انسان‌ها کجا رفته است.

,

چگونه می‌شود که آقایان دیپلمات دولت با مذاکره و رعایت ادب کامل با دنیا سخن می‌گویند ولی نوبت به مردم کشور که می‌رسد، بی‌شعور بی‌شناسنامه حسود عصر حجری نام می‌گیرند.

,

مگر همین مردم بنا به گفته‌های خود دولتیان صاحبان انقلاب و کشور نیستد پس چرا این همه بی‌ادبی، آقایان بگذارید مردم فقط غم نان و درد اقتصاد داشته باشند.

,

نیازی به عذر خواهی نیست بابت بی ادبی، عذر خواهی نکنید که بی‌ادبی کرده‌اید تکرار نکنید همه به بی‌ادبی‌هایتان عادت داریم و چیزی جز این انتظار نداریم.

,

دریاب، کنون که نعمتت هست به دست

,

کین نعمت و ملک می‌رود دست به دست

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه