اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک مطرح کرد؛

لزوم توجه به بیماران روانی در خانواده ها/ داروهای اعصاب و روان باید به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گیرد

لزوم توجه به بیماران روانی در خانواده ها/ داروهای اعصاب و روان باید به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گیرد
ترابی گفت: ۴۶ قلم از داروهای اعصاب و روان باید به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرخور؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت گفت: زندگی سالم، بانشاط و امید شعار روز جهانی سلامت امسال است، انتخاب این شعار برای تشویق دولت ها برای ارتقای سلامت جامعه از راه بسیج اطلاع رسانی عمومی به آحاد مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , سفیرخور, ؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت گفت: زندگی سالم، بانشاط و امید شعار روز جهانی سلامت امسال است، انتخاب این شعار برای تشویق دولت ها برای ارتقای سلامت جامعه از راه بسیج اطلاع رسانی عمومی به آحاد مردم است.,

رضا ترابی افزود: تشویق گیرندگان خدمت به این که افسردگی مانند دیگر بیماری ها از راه دارو یا درمان های روان شناختی یا ترکیبی از آن قابل درمان است از وظابف مجموعه بهداشت با همکاری اصحاب رسانه است.

,

وی توجه به دیگران را یکی از آموزه های دینی مردم ایران عنوان کرد و افزود: اگر به فردی که در خانواده دچار آسیب عصبی شده رسیدگی نشود کل خانواده دچار مشکل خواهد شد و گاه بنیان خانواده از هم خواهد پاشید.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به کاهش سهم پرداختی بیماران در بیمارستان ها به 6 درصد گفت: این رقم باید به صفر رسیده تا خدمات درمانی برای مردم رایگان انجام شود.

,

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان آفتاب هشتم شهرخور گفت: پنج میلیارد تومان تجهیزات در سه ماهه گذشته برای راه اندازی این بیمارستان وارد شده است.

,

ترابی هدف مجموعه شبکه بهداشت را افزایش کیفیت و دسترسی به خدمات بهداشتی عنوان کرد و افزود: ۴۶ قلم از داروهای اعصاب و روان باید به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گیرد.

,

وی بهبود کیفیت خدمات را نیازمند همکاری مردم عنوان کرد و افزود: شهروندان می توانند مشکلات، کمبود ها، پیشنهاد و انتقادهای خود را با ستاد صیانت از حقوق شهروندان و گردشگران درمیان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه