اخبار داغ

فاطمه گودرزی٬بازیگرمطرح سینما و تلویزیون:

فضای تئاتر برای حضور جوانان بازتر از قبل است

فضای تئاتر برای حضور جوانان بازتر از قبل است
بازیگرمطرح سینما و تلویزیون گفت: فضا برای کار کردن جوانان در حوزه تئاتر بازتر از سابق شده است و امیدوارم در سال‌های آینده شرایط بهتر از امروز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه گودرزی در گفت‌وگو با صبح توس؛ در رابطه با وضعیت کنونی تئاتر کشور، عنوان کرد: ابتدا باید دید به وضعیت جامعه هنری از چه زاویه‌ای پرداخته می‌شود؛ ما نسل جوان هنرمندی داریم که در کار خودشان موفق هستند و من آینده خوبی برای آنان متصور هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

نبود پول در عرصه تئاتر یکی از مشکلات این حوزه هنری

, نبود پول در عرصه تئاتر یکی از مشکلات این حوزه هنری,

 

,

وی با بیان این‌که فضا برای کار کردن جوانان بازتر شده است و امیدوارم در سال‌های آینده این شرایط بهتر از این شود، ادامه داد:  یکی از مسائلی که درعرصه هنر و بخصوص تئاتر و هنر هفتم همه را مورد آزاد قرار می‌دهد، نبود پول در این عرصه است.

,

 

,

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون افزود: چنانچه به این بخش پول تزریق شود می‌توانیم به جوانان خوش فکر و کار بلدی که وارد این عرصه شده‌اند، کمک کنیم تا فرهنگ‌مان روز به روز بالنده‌تر از قبل شود.

,

 

,

گودرزی در پاسخ به این پرسش که چرا ما همانند سینمای دنیا نمی‌توانیم مفاهیم را در فیلم‌هایمان نشان دهیم؟، اظهار کرد: به نظر من وقتی فردی نوآوری از خود نشان می‌دهد بسیار جلوتر از کسانی است که دنبال کنندگانش محسوب می‌شوند.

,

 

,

وی به نیروی جوانی و اقدامات شایسته تقدیر جوانان اشاره کرد و افزود: چنانچه من بر روی جوانان تاکید داریم به این دلیل است که آنها خیلی خوب توانسته‌اند معانی را به تصویر بکشند و در انتقال مفاهیم خوب عمل کرده‌اند.

,

 

,

این بازیگر سینما عنوان کرد: به نظر میرسد، برخلاف نظراتی مبنی بر عدم انتقال موفق مفاهیم به جامعه از طریق سینما، در چند سال اخیر فیلمهای خوبی تولید شده است.

,

 

,

گودرزی بایادآوری این نکته که کیا رستمی، شیوه ساخت فیلم با یک دوربین عکاسی ساده یا تلفن همراه را در سینما باب کرد، بیان کرد: یک فیلم خوب باید ایده خوبی داشته باشد مهم ایده است، نه اینکه ما دوربین‌های حرفهای داشته باشیم، ابزارپیشرفته زیاد مهم نیست، مهم این است که ایدهای مناسب را خوب پرداخته و به بهترین وجه تولید کنیم.

,

 

,

وی ادامه داد: باید قبول کرد که به لحاظ ابزارهای پیشرفته سینما از غرب و بخصوص هالیوود عقب هستیم؛ اما در همین شرایط کمبود هم فیلمهای خوبی توانسته‌ایم تولید کنیم.

,

 

,

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون  با اشاره به این‌که بیشتر فیلم‌های سینمایی کشور در سال جاری فروش میلیاردی داشتند، اضافه کرد: مهمترین مسأله‌ای که در خصوص این فیلم‌ها حائز اهمیت است این است که این فیلم‌ها هم توسط مردم و هم منتقدان و داوران دیده و پسندیده شد.

,

 

,

گودرزی اظهار کرد: چنانچه فکری و ایده خوبی در پی ساخت یک فیلم نباشد، میلیاردها تومان هم که هزینه شود کار بیهوده است و ما این تجربه را داشته‌ایم که پول‌های زیادی  برای برخی فیلم‌ها خرج شده؛ اما با توجه به این‌که ایده مناسب نبوده، نتیجه‌ای نداشته است.

,

 

,

گودرزی در رابطه فیلم‌های جشنواره فجر عنوان کرد: من امسال به دلیل مشغله کاری که داشتم نتوانستم همه فیلم‌های جشنواره را ببینیم؛ اما در میان فیلم‌های که دیدم هم فیلم‌های خوب مثل «ماجان» که من از دیدنش لذت بردم بود و هم فیلم‌های ضعیف.

,

 

,

وی در خصوص فیلمهای طنز جشنواره فجر نیز ضمن اشاره به این مطلب که سرگرمی و طنز نیاز جامعه ما است، گفت:  فیلم‌های طنز سرگرم کنند باعث قدرت سینمای ایران می‌شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه