اخبار داغ

رئیس رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران خبر داد؛

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه تکریم و غبارروبی در ۱۰ مسجد شرق استان تهران

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه تکریم و غبارروبی در ۱۰ مسجد شرق استان تهران
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران از اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه تکریم و غبارروبی در ۱۰ مسجد شرق استان تهران واقع در شهرستان‌های پردیس، دماوند، فیروزکوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمال هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار  تارود، با اشاره به برگزاری نشست ویژه غبارروبی مساجد شرق استان تهران اظهار داشت: این نشست با عنوان ستاد تکریم و غبارروبی مساجد شرق استان برگزار شد و موضوعات مربوط به آن موردبررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی گفت: در طول سال‌های گذشته، یک روزبه منظور غبارروبی مساجد در نظر گرفته می‌شد؛ اما امسال با در نظر گرفتن دهه تکریم و غبارروبی، در طول ۱۰ روز به این مهم پرداخته می‌شود.

,

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران با بیان اهمیت غبارروبی از دل‌های مؤمنان، به بیان برنامه‌های این دهه پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تعداد ۱۰ مسجد در سطح شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه به‌صورت نمادین انتخاب‌شده‌اند؛ به‌این‌ترتیب تعداد ۶ مسجد در شهرستان دماوند، دو مسجد درشهرستان پردیس و دو مسجد نیز در شهرستان فیروزکوه در دستور کار قرار دارند.

,

هادیان تأکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، از ۲۱ ماه شعبان تا پایان آن، به‌عنوان دهه تکریم و غبارروبی مساجد شناخته‌شده است و سعی ما بر این است که مسئولان در این دهه، با حضور در مساجد اقدام به غبارروبی مساجد با آب و گلاب نمایند تا به عنوان خادمان مساجد باشند.

,

وی تصریح کرد: در این دهه، برنامه‌هایی در مساجد مذکور در نظر گرفته‌شده است تا با انجام سخنرانی‌ها و برنامه‌های متنوع، میزبان شهروندان باشیم.

,

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران گفت: امیدواریم تا در نشست آتی، شاهد حضور روحانیون باشیم تا برنامه‌ریزی مدنظر به آن‌ها ابلاغ شود.

,

گفتنی است که امر نذر در ارتباط با غبارروبی درگذشته، محوطه‌سازی مساجد و نصب بنر با همکاری شهرداری و همچنین موضوع مسجد و بانوان به‌عنوان رویکرد نهاد امور مساجد، از موضوعات موردبررسی در این نشست بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه