اخبار داغ

یک فعال سیاسی خبر داد؛

باید مانع افسارگسیختگی در جامعه شد/برای رسیدن به پیشرفت مردم بر مسئولین نظارت کنند

باید مانع افسارگسیختگی در جامعه شد/برای رسیدن به پیشرفت مردم بر مسئولین نظارت کنند
آجودان‌زاده گفت: چنانچه مانع افسارگسیختگی اعم از فساد اقتصادی، اخلاقی و فرهنگی در جامعه نشویم، کشتی سوراخ می‌شود و آن موقع همه غرق خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آجودان زاده در گفت‌وگو با آناج با بیان اینکه در گفتمان انقلاب اسلامی موضوع نظارت مردم به همدیگر و پاسخگو بودن حاکمان حکومت به مردم یک امر وجوبی محسوب می‌گردد، ابراز داشت: اگر کشتی جامعه‌ای توسط افرادی سوراخ شود، باید جلو آن‌ را گرفت تا سرنشینان آن کشتی غرق و نابود نگردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: اگر در هر جامعه انسانی جلو هرگونه افسار گسیختگی اعم از فساد اقتصادی، اخلاقی، فرهنگی و نقض قوانین اجتماعی گرفته نشود موجب هرج ومرج و اختلاف و پراکندگی می‌شود.

,

این فعال سیاسی با اعلام اینکه مردم و حاکمان حکومت باید از قاعده تقنینی تشریعی یعنی نظارت به همدیگر تبعیت کنند، تصریح کرد: پاسخگو بودن حاکمان حکومت به مردم لازم است زیرا سعادت و پیشرفت کشور در گرو نظارت و پاسخگو بودن آن می‌باشد.

,

وی خاطرنشان ساخت: چنانچه امام علی(ع) خطاب به مردم می‌فرمایند: «حق من برشما وفاداری به بیعتی است که با من کردید وحق شما برمن نصیحت و نظارت همگانی برمن و همدیگر چه در حضور و چه در غیاب من باشد هست.»

,

آجودان‌زاده در پایان یادآور شد: امام راحل فرموده‌اند اگرمن پایم را کج گذاشتم ملت موظف است که بگوید پایت را کج گذاشتی متوجه باش، خودت را حفظ کن؛ این اصل باید در حال حاضر جاری باشد و مردم خطاهای مسئولین را به آنان گوشزد کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه