اخبار داغ

فرماندار اسکو خبرداد:

خسارت 4 میلیارد تومانی سیل در شهرستان اسکو

خسارت 4 میلیارد تومانی سیل در شهرستان اسکو
فرماندار شهرستان اسکو گفت:بر اثر بارش باران و وقوع سیل موجب وارد شدن خسارت به برخی مناطق شهرستان اسکو شد.
[


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،مرتضی محمدزاده درگفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز تاسف از حادثه سیل و جانباختن تعدادی از هم استانی ها در این حادثه اظهار داشت: بر اثر بارش باران و وقوع سیل موجب وارد شدن خسارت به برخی مناطق شهرستان اسکو شد.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی نقاط گفت:جاری شدن سیل در منطقه و روستاهای اطراف موجب  وارد شدن خسارات به برخی تاسیسات و باغات و مزارع کنار رودخانه ها و مسیل ها وارد کرد بطوری که گاز ۲ روستا، تلفن ۳ روستا، برق ۳ روستا و راه ارتباطی ۱ روستا قطع  وبا تلاش دستگاه های امدادی و خدماتی  مجددا برقرار شد.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه سیل در این شهرستان خسارت جانی نداشت، گفت: کل خسارت وارده این سیل به شهرستان حدود 4 میلیارد تومان است که  مربوط به بخش کشاورزی، مسکن، راه وابنیه بوده  وبیشترین خسارت نیز در حوزه راه وابنیه می باشد.

محمدزاده درادامه از عملکرد دستگاه‌های دولتی در سیل اخیرشهرستان اسکو قدردانی کرد و اظهار کرد: در حادثه روز جمعه در شهرستان اسکو؛ شهرداری‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بخشداری‌ها، هلال احمر، جهاد کشاورزی ،امور آب، نیروی‌انتظامی و... عملکرد خوبی داشتند.

گفتنی است در پی بارش باران، سیل در رودخانه اسکو چایی نیز جاری شد که این رودخانه به طول ۲۰ کیلومتر از دامنه های کوه سهند در اطراف روستای کندوان سرچشمه گرفته و پس از طی مسیل های روستایی و سیراب نمودن باغات و مزارع کشاورزی به دریاچه ارومیه منتهی می شود.

,
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه