اخبار داغ

وزیر صهیونیست:

ترامپ نباید اجازه دهد ایران در سوریه نفوذ نظامی کسب کند/ آمریکایی‌ها را به تحریم ایران ترغیب می‌کنیم

ترامپ نباید اجازه دهد ایران در سوریه نفوذ نظامی کسب کند/ آمریکایی‌ها را به تحریم ایران ترغیب می‌کنیم
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ با رویترز گفت: این رژیم دنبال تفاهم با رئیس‌جمهوری آمریکا برای جلوگیری از نفوذ نظامی دائمی ایران در سوریه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه در مصاحبه با رویترز گفت که این رژیم به دنبال رسیدن به تفاهمی با دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای جلوگیری از نفوذ نظامی دائمی ایران در سوریه است.

«اسرائیل کاتز»، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در این مضاحبه همچنین تصریح کرد که در نشست‌هایش با مقام‌های کاخ سفید و قانونگذاران آمریکایی آنها را به اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران و گروه حزب‌الله لبنان ترغیب می‌کند.

وی در مصاحبه با رویترز گفت: «من می‌خواهم به تفاهمی برسم... به توافقی بین آمریکا و اسرائیل برای اینکه به ایران اجازه داشتن نیروهای نظامی دائمی در سوریه، خواه در زمین، در هوا و در دریا ندهد.»

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی همچنین خاطرنشان کرد جلوگیری از نفوذ نظامی ایران در سوریه بایستی بخشی از هر گونه توافق بین‌المللی برای پایان دادن به جنگ سوریه باشد.

«کاتز» که یکی از اعضای حزب دست راستی «لیکود» است گفت که اسرائیل خواستار اعزام نیروهای نظامی بیشتر آمریکا به سوریه نیست، بلکه می‌خواهد که با «مذاکره با روس‌ها و تهدید ایران به تحریم‌ها و مسائل دیگر» به هدف یاد شده در بالا دسترسی پیدا کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه