اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:

جذب ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در پایه اول/ یک هزار و ۷۶۰ نفر در آموزش و پرورش آران و بیدگل شاغلند

جذب ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در پایه اول/ یک هزار و ۷۶۰ نفر در آموزش و پرورش آران و بیدگل شاغلند
معدندار با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی دانش آموزان پایه اول و ۸۰ درصدی نوآموزان پیش دبستانی در سال تحصیلی گذشته تصریح کرد: هم اکنون نزدیک ۱۷ هزار دانش آموز در بیش از ۱۲۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خطب شکن؛ مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل صبح امروز به اجرای طرح‌های هدایت تحصیلی دانش آموزان با حضور خانواده آنان اشاره کرد و گفت: پنج رتبه تک رقمی و ۱۵ رتبه دو رقمی در کنکور کاردانش و فنی حرفه‌ای سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر به دست آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

محمد معدندار با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی دانش آموزان پایه اول و ۸۰ درصدی نوآموزان پیش دبستانی در سال تحصیلی گذشته تصریح کرد: هم اکنون نزدیک ۱۷ هزار دانش آموز در بیش از ۱۲۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

,

وی یک هزار و ۷۶۰ نفر نیروی اجرایی و آموزگار را بازوان توانمند آموزش و پرورش شهرستان توصیف کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ پژوهش و درس‌پژوهی، برگزاری دوره‌های آموزش نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در راستای پیشرفت آموزش و پرورش شهرستان در سال‌های اخیر اجرا شده است.

,

معدندار به نقش خیران در ساخت و تجهیز مدارس شهرستان اشاره کرد و گفت: حضور خیران در امور قرآنی و مشارکت در اجرای مسابقات فرهنگی و هنری از جمله نقش‌آفرینی‌های برجسته‌ی آنان به شمار می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه