اخبار داغ

رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی خدابنده:

شعار سال بدون تلاش کارگران محقق نمی شود/ اجراشدن برخی سیاست های غلط، عامل افت وضعیت اقتصادی کشور

شعار سال بدون تلاش کارگران محقق نمی شود/ اجراشدن برخی سیاست های غلط، عامل افت وضعیت اقتصادی کشور
رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خدابنده گفت: شعار سال بدون فعالیت و تلاش کارگران محقق نمی شود و آن هم در گرو ارج نهادن به مقام و منزلت این قشر زحمت کش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،یوسف داوودی رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خدابنده در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد ضن تبریک این هفته اظهار کرد: شعار سال بدون فعالیت و تلاش کارگران محقق نمی شود و آن هم در گرو ارج نهادن به مقام و منزلت این قشر زحمت کش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

وی افزود: برای تولید و اشتغال، باید در میان کارگران ایجاد انگیزه شود و این امر در دراز مدت مدت محقق می شود و منوط به  زمان کم نیست

,

رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خدابنده ادامه داد: برخی از کارگران در جاهای زیان آور و طاقت فرسا مشغول به کار هستند و حقوق آنها جبران کننده زحماتشان نیست.

,

, ,

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق کارگران یک مسئله چند وجهی است و مستقیما با توسعه اقتصادی در ارتباط است افزود: اجرا شدن برخی سیاست های غلط در این زمینه باعث افت وضعیت اقتصادی شده است و منجر به تعطیلی تعدادی از شرکت ها،کارگاهها و کارخانه ها شده است.

,

داوودی ادامه داد: باید دیدمان نسبت به تولید تغییر کند و همچنین فرهنگ کار و کارگری در جامعه عوض شود تا بسیاری از مشکلاتمان حل شود.

,

وی افزود: در دنیا صرفا یک روز-اول ماه می یعنی ۱۱اردیبهشت ماه-را روز کارگر می دانند ولی در کشور ایران بخاطر ارج نهادن به این اقشار از پنجم تا ۱۱اردیبهشت ماه را هفته کار و کارگر نامگذاری کرده اند.

,

, ,

داوودی ادامه داد: در هفته کار و کارگر برنامه های مختلفی در سطح شهرستان خدابنده انجام می شود که نشست خبری با اصحاب رسانه،تجلیل از کارگران شهرداری قیدار،برپائی ایستگاه صلواتی در مسجد جامع و محل برگزاری نماز جمعه شهرستان،حضور در مراسم هفته بسیج کارمندی در استان زنجان،حضور مسئولان در واحدهای تولیدی و شرکت در مراسم کارخانه سیمان زنجان از جمله این برنامه ها است.

,

این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: مردم نقش ویژه ای در گرامی داشت مقام کارگر دارند و البته مسئولان ذیربط نیز باید در پرداخت مطالبات آنها کمک و یاری رسانند و این امر باعث دلگرمی و پایداری کارگران در انجام وظائفشان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه