اخبار داغ

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

دستگیری عاملان سرقتهای یک میلیارد ریالی در نیشابور

دستگیری عاملان سرقتهای یک میلیارد ریالی در نیشابور
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سارقان حرفه ای که اقدام به سرقت یک میلیارد ریال وجه نقد، طلا و وسایل خانگی از ۱۲ منزل در این شهرستان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ حسین بیات مختاری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل و طلاجات منازل در محدوده های بلوار بعثت ،امیر کبیر وشهرک بسیج، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بیان کرد : یکی از متهمان سابقه دار با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد هشت دستگاه تلویزیون ال ای دی ،پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش طلاجات مسروقه کشف و ضبط شد.

,

بیات مختاری ادامه داد :متهم 35 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 12 فقره سرقت منازل با کمک و همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

,

وی با اشاره به دستگیری متهم دیگر گفت : متهمان 30 و 35 ساله در مجموع به سرقت حدود یک میلیارد ریال وسایل منزل اعتراف کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابود بیان کرد : در این پرونده یک نفر مالخر طلاجات مسروقه نیز شناسایی و عملیات برای دستگیری وی ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه