اخبار داغ

رئیس هیات کاراته :

همدان؛ میزبان مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی تیم ملی در سال96

همدان؛ میزبان مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی تیم ملی در سال96
رئیس هیئت کاراته همدان با اشاره به برگزاری لیگ های استانی گفت: خوشبختانه برگزاری لیگ ها در سطح استان بازده خوبی داشته است و امسال نیز لیگ استانی کاراته فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهمدان ورزش،محمد زنگنه در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهارداشت : رشته کاراته در استان همدان دارای 22 سبک فعال در همین زمینه است که 10 سبک آن به صورت آزاد و 12 سبک آن به صورت کنترلی اجرا می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,

 

,

وی با اشاره به برنامه های 96 هیات کاراته ادامه داد: یکی از برنامه های سال 96 تقویت تیم های پایه و لیگ است که جوانان که در حقیقت آینده سازان این رزو بوم هستند می توانند شرکت کنند و استعدادهای بالقوه ای ظهور می کنند .

,

 

,

فعالیت بیش از 60 داور باتجربه در همدان

, فعالیت بیش از 60 داور باتجربه در همدان , فعالیت بیش از 60 داور باتجربه در همدان ,

 

,

زنگنه با اشاره به برگزاری دوره های داوری و مربی گری بیان داشت : امسال نیز دو دوره داوری و مربیگری در سطح استان برگزار می شود و امیدواریم داوران همدانی امسال بتوانند درجه بین المللی کسب کنند .

,

 

,

وی تصریح کرد: در بخش بانوان یک داور و در بخش آقایان دو داور داریم که امیدورایم درجه آسیایی بگیرند و بتوانند ذخیره های ورزشی خوبی برای استان باشند .

,

 

,

 

,

میزبانی همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی در سال 96

, میزبانی همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی در سال 96, میزبانی همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی در سال 96,

 

,

رئیس هیات کاراته همدان عنوان کرد: در سال 96 همدان در صدد است که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی را بر عهده بگیرد .

,

 

,

وی تعداد کاراته کاراهای همدان را بالغ بر 3000 نفر دانست و افزود: خوشبختانه روز به روز بر تعداد ورزشکارهای این رشته اضافه می شود و خانواده های همدانی استقبال خوبی دارند .

,

 

,

زنگنه در پایان گفت: خوشبختانه اکثر شهرستانها در استان همدان فعال هستند اما جای کار بیشتری وجود دارد و امیدورایم تمام شهرستانها در رشته کاراته فعال شوند و بتوانند ورزشکاران با تجربه ای را در دور افتاده ترین روستاها آموزش دهند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه