اخبار داغ

گزارش؛

تعبیر اقتصاد مقاومتی با پرورش بوقلمون توسط جوان اسفنجانی/ با توکل به خدا و روحیه انقلابی می توان به جنگ مشکلات رفت

تعبیر اقتصاد مقاومتی با پرورش بوقلمون توسط جوان اسفنجانی/ با توکل به خدا و روحیه انقلابی می توان به جنگ مشکلات رفت
وام های اقتصاد مقاومتی باعث اشتغال جوانان زیادی شده است، مردم در این مناطق نیازمند حامی و پشتیبانی هستند که بتوانند راه سخت و پر پیچ و خم تولید ملی را رونق بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،کمال صراطی اسفنجانی متنولد ۱۳۶۳ فارغ التحصیل رشته الکترونیک ۶ سال است  که  پرورش بوقلمون را  در روستای اسفنجان آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,

وی با بیان اینکه با روحیه انقلابی و توکل به خدا توانسته است این پرورش بوقلمون را در  روستای اسفنجان گسترش دهد گفت: این کار را  از صفر شروع کردم و اکنون  ۳۰۰ بوقلمون دارم.

,

این جوان کارآفرین با بیان اینکه جهت گسترش و ادامه کارش نیازمند حمایت است خاطر نشان کرد: مسئولان دولتی باید از کارآفرینان و به خصوص از کارآفرینان بومی در این منطقه حمایت کنند.

,

صراطی  با توصیه به جوانانی که به دنبال مشاغل دولتی هستند، خاطرنشان کرد: به واقع باید بدانیم که همه چیز کار دولتی و استخدامی نیست. جوانان می توانند با مطالعه در این زمینه و دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال خود و چندین نفر را فراهم کنند.

,

این کار آفرین اسفنجانی بیان کرد: ماهیت اقتصاد مقاومتی به این معناست که از حداقل امکانات و ظرفیت ها در جهت کمک به تقویت اقتصاد کشور استفاده کنیم و در انجام این کار سعی کردیم تا بتوانیم با کمترین هزینه، بیشترین بهره را ببریم.

,

وی ادامه داد: اگر جوانان در حوزه مشاغل زودبازده عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند، بدون تردید علاوه بر اینکه به تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه قطع وابستگی به خارج کمک خواهند کرد، ضمن موفقیت در مسیر خودکفایی شخصی باعث کاهش روند مهاجرت نیز می شوند

,

این فعال اقتصادی روستای  اسفنجان نمونه ای کوچک از راه یافتگان به عرصه های بسیج سازندگی می باشد که با عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و حمایت سپاه و بسیج توانسته است در مسیر اشتغال گام بلندی بردارد تا بتواند سهمی در بازار خودکفایی داخل داشته باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه