اخبار داغ

در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم انجام شد؛

راه اندازی اردوهای جهادی حقوقی/ ارائه رایگان خدمات حقوقی به روستاییان

راه اندازی اردوهای جهادی حقوقی/ ارائه رایگان خدمات حقوقی به روستاییان
برای اولین بار گروه جهادی حقوقی، فرهنگ و مدیریت جهادی برای ارائه مشاوره حقوقی متشکل از 5حقوقدان در مناطق محروم روستایی بخش احمدآباد حضور پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کاظم هاشمی در گفتگو با خبرنگار مشهد پیام در رابطه با ایجاد گرو جهادی حقوقی عنوان کرد: در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به مناطق محروم با هدف کاهش دعاوی قضایی، ارتقای دانش حقوقی و عدم مراجعه روستائیان به شهر تیم حقوقی این گروه ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

وی ادامه داد: این موسسه با حضور در روستای دلبران از توابع بخش احمدآباد شهرستان مشهد در قالب مشاوره و آموزش مسائل مبتلابه قضایی به ارائه خدمات پرداختند.

,

این کارشناس مسائل حقوقی در زمینه مشاوره های مطرح شده بیان کرد: حدود هشت ساعت کارشناسان ما در مسجد روستا حضور داشتند و خدمات مشاوره ای به روستایی دادند،که غالب موضوعات مطرح شده در زمینه دعاوی خانواده، زمین و املاک، منابع طبیعی و ثبتی بود.

,

 

,

مسئول گروه جهادی حقوقی ابراز کرد: تصمیم گرفته شده که در آینده ای نزدیک در اکثر روستاهای خراسان رضوی خدمات جهادی حقوقی به مردم ارائه شود.

,

گفتنی است موسسه فرهنگ و مدیریت جهادی در یکسال اخیر از طریق فضای مجازی و حضور در دفتر موسسه به بیش از دو هزار و ۸۰۰نفر که غالبا از خانواده ایثارگران، شهدا، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بودند در کلیه موضوعات قضایی بصورت رایگان ارائه خدمات کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه