اخبار داغ

قولی که قول نبود، حرفی که حرف نیست؛

1200 روز از وعده یک هفته ای روحانی به خوزستانی ها گذشت/ حل مشکل آب آشامیدنی هم به سایر وعده ها پیوست

1200 روز از وعده یک هفته ای روحانی به خوزستانی ها گذشت/ حل مشکل آب آشامیدنی هم به سایر وعده ها پیوست
حسن روحانی ۲۴ دی‌ماه سال ۹۲ در دیدار با نخبگان استان خوزستان وعده حل مشکلات آب خوزستان در مدت یک هفته را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، حسن روحانی ۲۴ دی‌ماه سال ۹۲ در دیدار با نخبگان استان خوزستان وعده حل مشکلات آب خوزستان در مدت یک هفته را داد؛ رئیس جمهور دولت یازدهم گفت: آب آشامیدنی مردم در این استان جزو مواردی است که اقداماتی در دولت‌های گذشته انجام گرفته و این دولت آنها را تکمیل خواهد کرد، حالا وزیر نیرو در جمع ما نیست. ما می‌خواستیم اگر امکان آن فراهم بود، آب این هفته به اهواز برسد، ولی احتمالاً هفتۀ آینده این کار انجام خواهد شد و مردم از آب با کیفیت در اهواز استفاده خواهند کرد. البته طرح آب را در کل استان برای آبادان، خرمشهر و همۀ شهرستان‌های این استان دنبال خواهیم کرد و برای سرعت آن کمک خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

آب شرب خوزستان اما روی وعده خوش دولت را ندید و این وعده هم به سرنوشت کِی گفتم دچار شد؛ معجزه انتخابات ولی این گره کور را هم به صورت زبانی حل کرد. دولتی‌ها این روزها در حال مانور دادن به این موضوع هستند که روحانی وعده خود در برابر خوزستانی‌ها را انجام داد و خوش قول است.

,

نگاهی به اظهارات روحانی در سال ۹۲ نشان می‌دهد که یک هفته حسن روحانی ۱۶۸ هفته ما مردم خوزستان است؛ اینکه مشکل آب و فاضلاب خوزستان کی حل می‌شود معلوم نیست هرچند تفاهم‌نامه‌ها روز گذشته امضا شد و قرار بر این شد که قرارگاه خاتم الانبیا انجام این کار را بر عهده بگیرد ولی تجربه 4 سال گذشته دولت روحانی مردم خوزستان را به پرتگاه من کی گفتم می‌برد و ما همچنان پی آب و وعده‌ها می‌دویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه