اخبار داغ

شعار شفافیت و برخورد با مفاسد چه شد؟

8 ماه از سکوت در برابر رسوایی مالی در میراث فرهنگی یزد گذشت

8 ماه از سکوت در برابر رسوایی مالی در میراث فرهنگی یزد گذشت
هشت ماه قبل برای اولین بار بحث رسوایی مالی در میراث فرهنگی یزد منتشر شد اما تا امروز خبری از برخورد با متخلفین منتشر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا، 17 آذرماه 1393 روحانی در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد  گفت: در جامعه ما متاسفانه فساد است و یک روزه تمام نمی‌شود، اما همه ما باید همه توانمان را بکار بگیریم که قدم به قدم فساد را کم بکنیم و کاهش بدهیم و این کاهش باید به گونه‌ای باشد که برای مردم ملموس باشد. مردم ببینند یک اراده جدی در سطح مسئولین بالا و میانی کشور، وجود دارد.

اما براستی اراده ای جدی برای برخورد با فساد در سطح مسئولین وجود دارد؟
8 ماه قبل رسانه های استان یزد خبر از رسوایی مالی در میراث فرهنگی یزد دادند. مدیر کل وقت میراث فرهنگی هم در واکنش به این خبر اعلام کرد در نشستی خبری به کلیه اتهامات پاسخ می گوید. البته که شفافیت در مورد این رسوایی هر گز عملی نشد و مدیر کل مذکور نیز بدون کوچکترین عذرخواهی جای خود را به فرد دیگری داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا, در جامعه ما متاسفانه فساد است و یک روزه تمام نمی‌شود، اما همه ما باید همه توانمان را بکار بگیریم که قدم به قدم فساد را کم بکنیم و کاهش بدهیم و این کاهش باید به گونه‌ای باشد که برای مردم ملموس باشد. مردم ببینند یک اراده جدی در سطح مسئولین بالا و میانی کشور، وجود دارد.,
,
,
,

 

,

, ,


خبر رسوایی مدیر کلی منتشر می شود، وی نه پاسخی به اتهامات می دهد و نه از سمت خود برکنار می شود و نه حتی استعفا می دهد! و فقط جای خود را به فرد دیگری می دهد. حالا چطور کاهش فساد برای مردم ملموس شود؟!

,
,


اگر واقعاً مدیران ارشد استان اراده جدی در سطح مسئولین بالا و میانی کشور برای برخورد با فساد دارند، لا اقل اکنون بعد از هشت ماه در زمینه برخورد با متخلفین و ابعاد این فساد روشنگری کنند.

,
,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه