اخبار داغ

یک روزنامه هندی مدعی شد؛

فروش زن در عربستان به قیمت ۴۷۰۰ دلار

فروش زن در عربستان به قیمت ۴۷۰۰ دلار
روزنامه "تایمز هند" اعلام کرد، یک زن هندی به کفیل وی در عربستان سعودی به قیمت ۴۷۰۰ دلار فروخته شده است. این زن هندی با گذرنامه "خدمتکار" وارد عربستان شده است. روزنامه تایمز همچنین ادعا می کند، زن یاد شده توسط یک مرد مورد شکنجه قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  روزنامه "تایمز هند" اعلام کرد، یک زن هندی به کفیل وی در عربستان سعودی به قیمت 4700 دلار فروخته شده است. این زن هندی با گذرنامه "خدمتکار" وارد عربستان شده است. روزنامه تایمز همچنین ادعا می کند، زن یاد شده توسط یک مرد مورد شکنجه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،  ,

طبق گزارش این روزنامه، "سمینا بیگوم" دختر زن یاد شده، گفت: مادرم در عربستان گرفتار است. او می خواهد به هند برگردد، اما کفیل وی مانع بازگشتش می شود.

,

دختر وی در ادامه افزود: کفیل مادرم به صورت ذهنی و بدنی به او تجاوز می کندد و در پیامی به من گفت که از طریق کفیل ها در عربستان سعودی به فروش رفته است. و در نتیجه کفیلش حاضر به بازگرداندنش نیست.

,

وی همچنین تاکید کرد: وقتی با ازدواج با وکیل خود را انکار کرد، مورد شکنجه قرار گرفت و در پیامی به من گفت، به قیمت 300 هزار روپیه (نزدیک به 4700 دلار) فروخته شده است.

,

مادر سامینا مورد شناسایی قرار گرفت، وی سلمی بیگوم 39 ساله و از اهالی باباناغار یکی از روستاهای تابع حیدرآباد در ایالت تیلانجانا هند می باشد.

,

سامینا در نهایت گفت: همه تلاشم را دارم به کار می برم تا مادرم را به هند برگردانم. از تیلانجانا و مقامات دولتی خواهش می کنم که مادرم را به هند برگردانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه