اخبار داغ

سردار حاجی زاده در یادواره سرلشگر شفیع‌زاده مطرح کرد؛

برجام اگر استوار است، خودش را حفظ کند/ قمپز درکردن روش آمریکا برای ترساندن سیاسیون است/ در حوزه‌های نظامی اجازه‌ی تحرک بدون هزینه به دشمنان را نداده‌ایم

برجام اگر استوار است، خودش را حفظ کند/ قمپز درکردن روش آمریکا برای ترساندن سیاسیون است/ در حوزه‌های نظامی اجازه‌ی تحرک بدون هزینه به دشمنان را نداده‌ایم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه می‌گویند برجام سایه ی جنگ را دور کرد، توهین به شهدا و نیروهای مسلح است؛ کسی حق ندارد به مردم آدرس غلط بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، سردار امیرعلی حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در یادواره سرلشگر شفیع‌زاده فرمانده توپخانه‌ی نیروی زمینی سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: حادثه‌‍ی سیل اخیر را به تمام مردم آذربایجان تسلیت عرض می‌کنم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی بیان داشت: برگزاری یادواره بعد از سی سال از شهادت سرلشگر شهید شفیع زاده، نشان دهنده زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس و قدرشناسی ملت بزرگ ایران است. دورانی که این شهید بزرگ و همرزمان ایشان توانستند توطئه‌های عظیم غرب و شرق را با یکپارچگی پاسخ دهند، هنوز زوایای بسیاری از حادثه‌ی دفاع مقدس برای مردم واکاوی نشده بود.

,

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه سه عنصر عامل پیروزی در جنگ بود، گفت: رهبری حکیمانه امام خمینی (ره)، یکپارچگی مردم و وجود مدیران و فرماندهانی از جنس شهید شفیع زاده، عوامل اصلی پیروزی در جنگ بودند. 

,

سردار حاجی زاده تأکید کرد: گستردگی جنگ به حدی بود که در پشت جبهه نیز منافقین کوردل روزانه مردم عادی را ترور می کردند بطوری‌که ۱۷ هزار تن از مردم شریف خود را در حوادث ترور از دست دادیم. 

,

وی خاطرنشان ساخت: نباید به سادگی از موضوع جنگ هشت ساله گذر کنیم، با توجه به آمادگی های روزافزون انقلاب اسلامی در دهه‌های بعدی، مسئله ی جنگ و عملیات نظامی علیه کشورمان برای آمریکا در اولویت قرار نگرفت.

,

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: ما هیچگاه در جنگ ندیدیم که نگاه شفیع زاده به پشت جنگ و بیرون از مرزها باشد، مدیریت شفیع زاده و طهرانی‌مقدم طوری بود که تهدید را به فرصت تبدیل کرد و تمام توپ ها بوسیله ی غنیمت گیری تامین شد.

,

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: آمریکایی ها امروزه جنگ هیبریدی را علیه ما طراحی کرده و اجرایی می کنند. جنگ نیابتی، تحریم اقتصادی، تحریم تسلیحاتی، جنگ فرهنگی و نفوذ در فرزندان مسؤولین، ابعادی مختلف از جنگ هیبریدی است. اما به لطف خدا با همان مدیریت جهادی شفیع‌زاده کار را ادامه دادیم و کشور را به طراز اول جهانی و قدرت اول موشکی منطقه تبدیل کردیم.

,

وی ابراز داشت: علت بدبختی‌های ما در حوزه اقتصادی این است که امثال شفیع زاده‌ها در جایگاه مدیریت اقتصادی حضور ندارند. مسائل اقتصادی بسیار سهل تر از مسائل نظامی است؛ علت لنگ زدن در حوزه‌های اقتصادی مدیران ناکارآمد است.

,

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه نفوذ برای تغییر باورهای مردم توسط غرب همچنان ادامه دارد و برخی از مسؤولین تاثیر می پذیرند، گفت: آمریکا در جایی وارد میشود که دشمنشان یا خلع سلاح شود و یا مطمئن شود که پاسخی مقابل هجومش دریافت نمی‌کند. اخیراً آمریکا اگر احتمال میداد در سوریه پاسخ خواهد شنید، به هیچ وجه حمله موشکی نمی‌کرد.

,

سردار حاجی زاده با تأکید بر اینکه اگر برجام استوار است خودش را حفظ کند، اذعان داشت: اینکه می‌گویند برجام سایه ی جنگ را دور کرد، توهین به شهدا و نیروهای مسلح است. کسی حق ندارد به مردم آدرس غلط بدهد، اگر بناست مشکلات اقتصادی حل بشود، باید سراغ مدیران کارآمد رفت.

,

وی اظهار کرد: روش آمریکایی ها این است که قمپز در می کنند تا سیاسیون بترسند! این قمپز در کردن ها در مقابل کسی اجرا می شود که یا پاسخ ندهد و یا خلع سلاح باشد. دشمنان در حوزه های غیرنظامی مدام ما را تهدید و تحقیر می کنند، اما در حوزه‌های نظامی تاکنون اجازه ی تحرک بدون هزینه در منطقه را نداده ایم.

,

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما دائما در حال جنگ راداری بوده و تمام تکنولوژی‌های آمریکایی از جمله هواپیماهای بدون سرنشین را از حلقوم آنان بیرون کشیدیم. اگر نگاه مسؤولین کشور به بیرون از مرزها بوده و مدام از قمپز در کردن های آمریکا بترسند، باید کاسه گدایی خود را به سمت آمریکا ببریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه