اخبار داغ

در پی ممنوعیت حضور دانشجویان انقلابی فرهنگیان گرگان در مراسمی با حضور سردار غیب پرور:

انحصار طلبی در دانشگاه فرهنگیان بیداد می کند/ کوبیدن جوانان انقلابی لطمه به آینده کشور

انحصار طلبی در دانشگاه فرهنگیان بیداد می کند/ کوبیدن جوانان انقلابی لطمه به آینده کشور
چهارم اردیبهشت ماه همایش با عنوان جوانان انقلابی ،وفادار خمینی با حضوزر سردار غیب پرور رییس بسیج مستعفین کشور و دانشجویان انقلابی سراسر استان در دانشگاه آزاد گرگان برگزارشد که متاسفانه مسئولین پردیس امام خامنه ای فرهنگیان گرگان با حضور دانشجویان به این همایش انقلابی به دلایل واهی مخالفت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دانشجو سلام، اقدامات سیاسی دانشگاه فرهنگیان گویا تمامی ندارد و عده ای انحصار طلب تندرو این دانشگاه را در اختیار خود گرفتند و از هیچ گونه اقدامی جهت در انزوا قرار دادن جوانان مومن و انقلابی فرو گذار نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دانشجو سلام،,

مسئولین سیاست زده ای که در سایه دولت به ظاهر اعتدال، افراطی گری را به اوج خود رساندند و متاسفانه در این دانشگاه مهم و انسان ساز شخصیتی هایی سیاست زده حضور دارند که داغ حصر فتنه گران را در دل دارند و می خواهد عقده های خود را بر روی این جوانان مومن خالی کنند.

,

از پایین کشیدن بنر9دی در گنبد که بگذریم رفتارهای سیاسی مسئولین دانشگاه فرهنگیان هر روز بیشتر نمایان می شود و در تازه ترین اقدام افراطی گرایانه آن می توان از ممنوعیت حضور جوانان مومن و انقلابی دانشگاه فرهنگیان گرگان به همایش جوانان انقلابی که با حضور سردار غیب پرور رییس بسیج مستضضعفین در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد بوده نام برد.

,

 این در حالی است که طبق گفته مسئولین مربوطه  همه هماهنگی ها برای حضور دانشجویان پردیس امام خامنه ای جهت حضور در برنامه انجام شده بود  و ثنایی رییس پردیس امام خامنه ای موافقت خود را از شرکت دانشجویان در مراسم اعلام کرده بود اما به ناگاه در زمان حرکت مانع حضوردانشجویان در همایش شده بودند.

,

به گفته یکی از مطلعین زمانی که دانشجویان برای شرکت در مراسم سوار اتوبوس بودند ثنایی رییس پردیس و حیدری معاون وی دانشجویان را پیاده کردند و مانع حضور شان در مراسم همایش جوانان انقلابی شدند.

,

این منبع آگاه ادامه داد: این در حالی است که سابقه حضور چهره های سیاسی اصلاح طلب مانند رییس ندای ایرانیان در این مرکز وجود داشته است و رییس فرهنگیان استان نیز در مراسم استقبال صادقی نماینده اصلاح طلب تهران که در هفته های گذشته میهمان برنامه تشکل انجمن اسلامی دانشگاه گلستان بود حضور داشت .

,

این گونه رفتارهای افراطی مسئولین دانشگاه فرهنگیان نه تنها سندی بر ادعای دروغین جریانات تندروی اصلاح طلب در سردادن شعار آزادی بیان و آزادی اندیشه دارد بلکه بار دیگر نشان داد که این ادعاها و شعارهای دهان پرکن که به نام آزادی و آرمان خواهی جوانان سر داده اند دروغی بیش نیست و این شعارها تنها تا زمانی عیار و اعتبار داد که پای حزب و گروه شخصی شان مطرح باشد .

,

متاسفانه رییس دانشگاه فرهنگیان استان گویا با پشتوانه قوی که از حمایت استانداری برخوردارند این گونه رفتارهای تبعیض آمیز رانشان می دهند و از هیچ چیز واهمه ای ندارند چرا که وی همسر مشاور  زنان استاندار گلستان می باشد از اینرو جای پای خود را  محکم  کرده است.

,

مسئولین دانشگاه فرهنگیان گرگان شاید توانستند ظاهرا مانع حضور جوانان مومن و انقلابی پای سخنان سردار غیب پرور گردند اما این را بدانند که عشق و ارادت این دانشجویان مومن به این اسطوره های جهاد و شهادت را نمی توان از قلبهایشان خالی کرد.

,

مسئولینی که در سایه انقلابی که این شخصیتهای عظیم آن را به ثمر رساندند به منصب رسیدند باید بدانند که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: « آن کسانی  که در تبلیغاتشان، در حرفهایشان حزب‌اللهی را می‌کوبند، بسیجی را می‌کوبند، جوانهای مؤمن را می‌کوبند، نمی‌فهمند چه‌ کار دارند می‌کنند؛ در واقع دارند به کشور و آینده‌ی کشور لطمه می‌زنند» و یقینا چوب این خیانت خود را در پیشگاه خدای متعال خواهند خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه