اخبار داغ

تلاش برای جذب آرای شهروندان با تدارک شام و ناهار در کهگیلویه و بویراحمد/بفرمایید شام

تلاش برای جذب آرای شهروندان با تدارک شام و ناهار در کهگیلویه و بویراحمد/بفرمایید شام
انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از آغاز نام نویسی کاندیداها تاکنون حاشیه ها و صحنه های جالبی را با خود به همراه داشته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند 95 آغاز و تا ششم فروردین سال جاری ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

نحوه اجرای تبلیغات پیش‌روی شورای اسلامی شهر و روستا براساس قانون، از 21 اردیبهشت‌ماه سال‌ آینده به مدت هفت روز شروع می‌شود اما در استان کهگیلویه و بویراحمد که یک استان سیاست زده است فضای قومی و قبیله ای بر سایر قوانین و مقررات و عرف غلبه کرده است.

,

برخی از این تبلیغات زودهنگام از طریق مهمانی های بدون دعوت و ورود ناگهانی کاندیداها به خانه های مردم، ارسال پیامک، انتشار عکس های پرتره در شبکه های اجتماعی، برقراری تماس تلفنی و رو در رو با شهروندان و اهالی روستا انجام می شود.

,

بفرمایید شام

, بفرمایید شام,

تدارک غذا و دعوت از شهروندان به صرف ناهار و شام از سوی برخی کاندیداهای شورای شهر این شب ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج از اقدامات جالبی است که در دستور کار قرار گرفته است و بسیاری از جوانان و قشرهای مختلف نیز در این مجالس شرکت می کنند که این امر در کهگیلویه و بویراحمد بیانگر این نیست که حتما افراد شرکت کننده به این کاندیدا رای خواهند داد.

,

براساس این گزارش شب گذشته یکی از کاندیداهای شورای شهر یاسوج در یکی از مساجد و حسینیه های این شهر اقدام به توزیع شام انتخاباتی کرده است.

,

تبلیغات انتخاباتی با فاتحه خوانی

, تبلیغات انتخاباتی با فاتحه خوانی,

از سوی دیگر نیز مراسم های فاتحه خوانی که در بحث تبلیغات انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد از قدیم الایام مورد توجه بوده است همچنان با شدت بیشتری رواج دارد و برخی کاندیداها برای رایزنی و جذب آرای مردم در این مراسم ها شرکت کرده و به نوعی حضور این افراد در این مراسم ها بیانگر این واقعیت است.

,

هر چند مسئولان ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند  تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد اما برخی از کاندیداها و حامیان آنها به این هشدارها توجهی ندارند و از مدت ها پیش به انحای مختلف تبلیغات زودهنگام را در فضای مجازی و حقیقی آغاز کرده اند.

,

باید دید تا آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در این استان کدام روش ها و ابدعات برای جذب آرای بیشتر مردم از سوی کاندیداها دنبال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه