اخبار داغ

در جلسه توسعه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی مطرح شد؛

رشته های پزشکی و علوم پزشکی در آرادان افزایش یابد/آرادان به قطب آموزشی رشته علوم تغذیه و صنایع غذایی تبدیل می شود

رشته های پزشکی و علوم پزشکی در آرادان افزایش یابد/آرادان به قطب آموزشی رشته علوم تغذیه و صنایع غذایی تبدیل می شود
جلسه توسعه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی شهرستان های گرمساروآرادان با حضور معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان, نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، جلسه توسعه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی شهرستان های گرمساروآرادان با حضور معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان, نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران گرمساروآرادان و دیگر روسای دانشگاه ها در محل سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی شهر آرادان با موضوع بررسی روند افزایش رشته های پزشکی و غیر پزشکی در حوزه آموزشی دانشگاه ها و برنامه ریزی برای سهولت در استفاده دانشجویان از خط قطار حومه ای تهران - گرمسار بعد از تعطیلات تابستانی برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

آمایش آموزشی در 10 منطقه بهداشتی و آموزشی کشور

, آمایش آموزشی در 10 منطقه بهداشتی و آموزشی کشور,

امیر احمد اخوان؛ معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان گفت: شهرستان های گرمساروآرادان فرصتی مناسب برای ورورد رشته های کاردانی و کارشناسی در حوزه آموزش عالی بهداشتی کشور است و از این ظرفیت وزارت بهداشت و درمان استفاده بهینه خواهد نمود .

, .,

معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان در ادامه به آمایش آموزشی در سطح کلان در ده نقطه کشور و حضور استان سمنان در منطقه اول کلان آموزشی بهداشتی خبردادو افزود: در این طرح به دنبال آن هستیم تا رشته های پزشکی در حوزه بهداشت ودرمان را به شهر های اطراف بزرگ کشور انتقال دهیم و از این ظرفیت در جهت بهره مندی در حوزه حاشیه شهر های بزرگ استفاده نماییم و از بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز برای آموزش دانشجویان استفاده کنیم.

, .,

اخوان در ادامه به نگاه حوزه آموزشی وزارت بهداشت ودرمان به شهرستان آرادان به عنوان یک نقطه تاپ در حوزه علوم و صنایع غذایی اشاره کردو اظهارداشت: یکی از مهم ترین برنامه های حوزه آموزشی وزارت بهداشت ودرمان استفاده از ظرفیت دیگر دانشگاه های غیردولتی کشور به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی است که در این زمینه در آینده نزدیک خبر های خوبی به گوش خواهد رسید و این تفاهنامه های حوزه آموزشی و علمی جامع عمل پوشیده خواهد شد .

, ., .,

توسعه رشته های پزشکی و علوم پزشکی درآرادان

, توسعه رشته های پزشکی و علوم پزشکی درآرادان,

در ادامه این جلسه غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس با اعلام اینکه دانشگاه های گرمساروآرادان به دنبال افزایش رشته های خاص و پر بازدید در منطقه باشند، افزود: نباید سطح آموزشی دانشگاه ثابت باشد و از ظرفیت کنار پایتخت بودن نهایت بهره مندی را نمایند .

, .,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس خواستار افزایش رشته های حوزه پزشکی در دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی شهرستان آرادان شد و گفت: در زمینه ساخت خوابگاه دانشجویی این واحد و تجهیز واحد های آزمایشگاهی نیز اقداماتی اتخاذ گردد.

, .,

کاتب در ادامه به افزایش حرکت قطار حومه ای تهران - گرمسار در آینده نزدیک و سهولت جابه جایی مردم شهرستان به پایتخت خبردادو افزود: در برنامه ریزی دانشگاهی این پروژه مهم که از دستورات اکید رئیس جمهوری در توسعه حمل و نقل حومه ای ریلی است در ماه مهرماه شاهد افزایش و کاهش زمان مسیر این قطار حومه یا تهران - گرمسار خواهیم بود .

, .,

آرادان به قطب آموزشی رشته علوم تغذیه و صنایع غذایی تبدیل می شود

, آرادان به قطب آموزشی رشته علوم تغذیه و صنایع غذایی تبدیل می شود,

در ادامه این جلسه نوید دانایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان به تشریح اقدامات حوزه معاونت اموزشی در ایجاد و ارتقای رشته های صنایع غذایی در دانشکده پیرا پزشکی آرادان خبردادو گفت: آرادان یکی از قطب های مهم کشاورزی و تولیدات دامی استان سمنان است و توسعه این رشته مهم در کشور به عنوان یک هدف گذاری آموزشی در این دانشگاه در استان و کشور می باشد .

, .,

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه خواستار توجه به چارت سازمانی این دانشکده و دیگر دانشکده های حوزه بهداشت ودرمان استان شدو افزود: نگاه این دانشگاه در زمینه ارتقای سطح همکاری با دیگر دانشگاه ها در زمینه افزایش رشته های در سطح شهرستان با امضاء تفاهنامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی استان و دانشگاه ازاد اسلامی گرمسار است .

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه