اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید خلیل‌آباد خبر داد:

شهادت سرباز خلیل‌آبادی به دست تکفیری‌ها

شهادت سرباز خلیل‌آبادی به دست تکفیری‌ها
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران خلیل‌آباد گفت: امیر مکاری سرباز خلیل‌آبادی در درگیری با تکفیری‌های جیش الظلم در مرز میر جاوه به شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، سرباز خلیل‌آبادی امیر مکاری روز گذشته به همراه تنی چند از مأموران هنگ مرزی میر جاوه سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

پس از دقایقی گروهک تکفیری، تروریستی جیش الظلم مسئولیت حمله به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را بر عهده گرفت.

,

محسن رزمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی ضمن تأیید شهادت این سرباز خلیل‌آبادی اظهار داشت: سرباز شهید مدافع وطن امیر مکاری فرزند جانباز ولی‌الله مکاری از روستای مزده است که روز گذشته در حمله تکفیری‌های "جیش الظلم" به هنگ مرز میر جاوه در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

, یار خراسانی,

وی همچنین تصریح کرد: جلسات هماهنگی انتقال پیکر پاک این سرباز شهید مدافع وطن به شهرستان و مراسم تشییع به‌زودی برگزار می‌شود و زمان و مکان تشییع به استحضار مردم شهیدپرور شهرستان خلیل‌آباد خواهد رسید.

,

بهروز بنیادی، نماینده مردم خلیل‌آباد در پیامی خاطرنشان کرد: شهادت جمعی از فرزندان ایران عزیزمان را که درراه حفظ عزت و استقلال و تمامیت ارضی این آب‌وخاک به لقاءالله پیوستند را تسلیت عرض می‌کنم. دشمنان و بد خواهان این مرزوبوم بدانند که همه سربازان ما با جان‌فشانی خود شرافت و شجاعت ایرانی را درراه حفظ وطن معنا بخشیده‌اند. از خداوند منان برای آن عزیزان طلب غفران و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان طلب صبر جمیل و اجر جزیل رادارم؛ و بر روح بلند آن بزرگ‌مردان درود می‌فرستم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه